// counter - from http://rainbow.arch.scriptmania.com/scripts function fakecounter(){ //decrease/increase counter value (depending on perceived popularity of your site!) var decrease_increase=2460 var counterdate=new Date() var currenthits=counterdate.getTime().toString() currenthits=parseInt(currenthits.substring(2,currenthits.length-4))+decrease_increase document.write("You are visitor # "+currenthits+" to my site!") } fakecounter()

This free script provided by
Rainbow Arch

...::: my story , Aqua's story :::... - Blog.hr
  svibanj, 2009  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Likovi

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

MOLIM TE KLIKNI KAKO BI SE JAJA IZLEGLA, MOLIM TE!!!! SPASI MOJE ZMAJEVE!!!


Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!
Adopt one today!

Aqua Lia Avy Zile Arado - ja

Drska sam ali talentirana za pjevanje i crtanje. Nisam neka ljepotica a svake večeri se pretvaram u zmaja radi mojih naušinca.






Vedrana Selenija Ginger Gaby Elina Nia Rowan Lily Eowin Terwanna

Zgodna, pametna, nadarena za telekinezu a kao i ja je jedan od Hybrida i ima narukvicu na vuka te se svake večeri pretvara u njega.
Image Hosted by ImageShack.us


Sussie Clair Deep

Povučena, mirna i samozatajna djevojka.
Spremna pomoći drugima.
Nikamo ne ide bez svojih zveckavih narukvica.
Pomoću njih se pretvara u sibirskog tigra.




Foxy!!!
Moja maja lisica... bash je slatkha...



Lewis Lissie Ninna Redya
Umišljena nova učenica u školi.


Nidda Deana Rya Midness
" Kraljica " razreda i najumišljenija glupača.




Alexandra Hallowen






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




© predložak za web preglednik Mozilla Firefox najbolje vidljiv pri rezoluciji od 1024x768 ©


15:58 - srijeda - 27.05.2009.

- Opa... Ja mislim da tebe više zanima Mike od nastupa... - nasmiješila se Alex onim svojim pokvarenim osmijehom.
- Ja? Što? - pravila sam se glupa. Zapravo, non stop sam mislila na Mikea! Pogledala sam more.
Tako prozirno... mirno i ravno kao ulje... Odjednom, htjela sam biti sama i ostati vječno kraj te mirne površine.
Pogledala sam Vedranu. Ona je previše jaka da bi se na njoj vidjelo da je zaljubljena. Kao da zapušta osjećaje.
U biti, hodala je s Maxom.
- No dobro, ja moram doma. - rekla je Sussie.
- Obećala sam mami da ću pomoć sredit kuću... - nadodala je smiješeći se.
Uistinu, Sussie je imala kuću. Bila je bogata al najnormalnija od svih. Nas tri se žalimo na naše financijsko stanje i miševe u mom i Vekinom stanu dok nas ona promatra.
Nikad se nije žalila ni na šta.
Uvijek je bila nekako... šutljiva.
Zato nam je i bila simpa.
Radi svoje nesigurnosti nije imala puno frendova. Uvijek je bila mirna i povučena.
Za razliku od Alex koja je uvijek bila tako samouvjerena i vatrena.
Potpuno dva različita svijeta.
- Ok, ode nam Sussie. - rekla je Alex.
- Mi ćemo na slaju a njoj ko je kriv što ide pomagat materi. - rekla je Vedrana.
Ali Sussie nije išla pomagati materi.
Nekoliko uglova dalje, stajala je s jednim dečkom.
Dečko je imao plavu kosu i oči boje meda. Bio je odjeven u potpunu bjelinu.
Njegova kruštava kosa mu je padala preko očiju.
Sussie se naslonila na njega.
Osjetila se mirnom. Samo su nježne latice cvjeta breskve padale na zemlju.
Kako je vjetar puhao tako su ih latice okruživale tvoreći izgled kakav je postojao samo u knjigama i filmovima.

***

Nije baš dug al meni se ne sviđa.
Al mislim da je bolji od prošlog.
=D
vi zaključite.
javljajte za postovE!

Comments // 4 // P // Comments on/off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




Web layout by Jinxie©. Fonts by dafont.com and 1001freefonts.com. Stock image by Maria Li @ stock.xchng. Snow script by Rainbow Arch Scripts. No redistribution allowed. Copyright © 2009 by Jinxie's Layouts. All rights reserved.