Apsurd, Praznina i Tmina

utorak, 28.08.2007.

Za početak...

U gradovima svijeta...

S nemirom se sjećam bureka izjutra
i velikog broda kojeg su sklapali
radnici u kombinezonima - autobus
kroz planine je putovao...
Vjetar me sjetnog podsjeti na dane
sjedenja u prašini, povratka kući
i plača...
Sjedenje na betonu, crkveno zvono u 19:00
sati i pogled prvi naš - šetnja parkom,
ah, i taj osmijeh, tvoj nježni plač...
Narukvica na mojoj ruci i davno prošla
ponoć - možda neki novi susret...

I nek mi netko kaže da trebam ostati kući ja
prerezao bih mu glavu mačem - u svakome
gradu, daleko odavde, postoje oči
za mene, pune nade...
U svakome gradu postojim ja...


Djevojci iz udaljenog grada

Iako nisam kršćanin, ta mi je
u glavi crkva bijela - kraj
koje sreli smo se nas dvoje...
mrzim gradove koji nemaju rijeku
čak iako je tamo more, ali si
ipak pronašla nam parkove -
tamne parkove za ispijanje kupinovog
vina - i mrzim ulice pune ljudi, al
ipak kad me tamo vodiš vidim
samo tebe tada...

Mrzim i sebe, al ti to ne radiš -
nešto čudno je u tebi, drukčijoj od svih
Dječiji osmijeh i lice odrasle dame
kada hodaš pored mene...
Zaboravih ime tom osjećaju -
Ljubav li je, ili kako - ti mi reci...

28.08.2007. u 10:17 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

samo stihovi...samo bol...samo SMRT...

Ja sam Krik zaleđenog vulkana,
Erupcija bučne Tišine, carstvo
Ničega i kralj Praznine.