Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (5)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (6)
Travanj 2007 (14)
Ožujak 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

who am I?

zovu me:nika,ali i niky,ničica, nicket, nikolina...
došla na svijet:jednog kasnomajskog petka u riječkoj (umo)bolnicismijeh
a živim u:malom Novigradu (Istra, Hrvatska,Europa,Svijet,Sunčev sustav...?)
obrazovanje:3.o.g.u POrEčubang
bavim se:svačim,crtkaram, pijem,gubim se, živciram ljude,zabrijavam krivo,slušam muziku(ne glazbu)zaboravljam,rokam i gledam tvcerek
f.r.i.e.n.d.s:ljudi sa sličnim uspomenama, pratioci od točke do točke,izvor smijeha
angel:bjutiful kričrs...dont nou egzektli waj,dou..
music:green day,the clash, rhcp, SOAD,good charlotte, nirvana,blink182,sex pistols,metallica,franz ferdinand, kaiser chiefs, the cure,the doors,janis joplin,bruce springsteen,bob marley, beatlesi i još puno starih stvari,pa pink floyd,the police,u2,joan jett,oasis,killers,kooks,ramones,offspring,hladno pivo, azra, atomsko sklonište, arctic monkeys, vandals, dead kennedys, itd.itd.sve po malo...
ugl. rock,punk i šta mi dođe pod ruku...
poruka svima:peace and love!!

Image Hosted by ImageShack.us




neki linkovi:

*jeje*smijeh
tanythumbup
vexrolleyes

other:
Blog.hr
imageshack
google
maj spejs
yahoo
u-tube





Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





*Friends*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Antejanut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i malene mirolleyes

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
spazolawinksmokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja dva zlata-atea i Ipodkiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
shelly & Đorrrrrenaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Giovanni, Spazola i Petirosso u božićnom izdanjuroflcerekzujolud

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my freaky alexwinkkisssmijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
smiling selma & jeje

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me and kooooorIndeadsmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
suska i tanitasmijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jose&inesdead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
dean šešnajstirofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
antun i majanaughty

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me & Ivy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
jedini neponovljivi đore


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ksenči

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i cedevita bomboni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
viri iz oramara



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
legenda


I am 47% loser. What about you? Click here to find out!



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
my love

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
perfect man

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i alex u 8.na maturalcu...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i tejchy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i Ivanica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i ja i Đore 007

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moja 'shelly ke fa la pippi'smijeh

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj lijepi mali Novigradcerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
cure iz razreda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ante misli da je nekekva brodska kapetanicawink

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Cindy rock starsmijeh


Image Hosted by ImageShack.us
KIIIIIIIIIIIIIIIIS smijeh


The Green Day Authority
Take the What Member of Green Day am I most Like? Quiz at GDA

hehe,rješenje quiza na gd-stranici




Free Image Hosting at www.ImageShack.us
GreenDay~good riddance(time of your life)
Another turning point, a fork stuck in the road
Time grabs you by the wrist, directs you where to go
So make the best of this test, and don't ask why
It's not a question, but a lesson learned in time

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

So take the photographs, and still frames in your mind
Hang it on a shelf in good health and good time
Tattoos of memories and dead skin on trial
For what it's worth it was worth all the while

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.

It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you had the time of your life.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


utorak, 29.05.2007.

rise to the sun...

Eto,starija sam za jednu godinu...niš posebno,ali lijep dan u svakom slučajucerek...yes
Jučer sam bila tako izgubljena....kad sam danass došla doma,stvarno sam mislila izvršit plan,al mi nitko nije objasnio kako se otvara boca od plina...neš sam tamo okrenula i lijepo gledala tv čekajući,al se niš nije desilo...možda bolje tako,al šta ćete,roćkasu su uvijek malo zbedirani...mama me vodila na pizzu (yeahh) i o svemu smo pričale,baaaaaaaaaaa,neke filozofije,al cool...prava fešta je u subotu pa očekujte izvještaj....wink
Khm,da,prošlu subotu smo bili na tom stručnom izletu iz pov,i to po Istri!!bang Ne da mi se o tome,ugl,bilo je ok,a ko ga zanima nek klikne...
Škola i dalje ubija,nova učionica je shit,novi raspored okthumbup,a i dalje nam govore da smo najgora generacija opće u povijesti,hihihirofl...sutra nacionalni,da,nissam ni takla,haha,who cares...cool
Sad sam stvarno crknuta pa idem malo spavat,onak,par sati... peace!!mahmahwave

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 23:21 - Komentari (15) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 21.05.2007.

1,2,3,4...izgubljeni...ima nas još

U petak su u Ngd došli Let3...nije da sam neki fan al znam čak 2-3 pjesme!smijeh
Petak mi je bio nevjerojatan. Mislila sam da sam prebrodila depru i ušla u novu fazu potpune zavnodušnosti,unutarnjeg mira,nirvane...marvelous!deadsmokin nisam se dugo tako osjećala...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Bilo je ok na koncertu,samo da nisam išla spavat u 1,a grugi dan-ŠKOLA! burninmadMa žele nas ubit, kako mogu ne poštivati svetu subotu?!bang
Ja sam bila cijelo vrijeme pospanazijev,gledali smo na glazbenom 2 sata Amadeusa , pa 2 sata Rimske književnostibang pa na engleskom 2 sata-nastavak Amadeusa...nisam znala da je lik bio tako opićen...ugl,ta je subota jedan od onih dana kad bi najrađe izbrisala iz pamćenjaheadbang. Najvjerojatnije sam u onoj flegma-fazi svu negativnu energiju samo upijala a onda sam drugi dan pukla! blablaTotalka! Navečer mi je malo digla moral Shelly i trešnjewink al uglavnom,koma!namcorkme
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nedjelja ko nedjelja,najgori dan u tjednu,poslije nje je ponedjeljak. Nisam niš posebno napravila,slušala đoreta kako je bilo super na nekom roćkasu, malo odspavala i ostatak dana se grizla što ne učim...
Eto vam moj život. Stagnira. Nea niš...aj još 20 dana
p.s.vidit ču što se tiče dizajna...ae peace maaaaan!!mah

- 22:39 - Komentari (39) - Isprintaj - #


srijeda, 16.05.2007.

So sick and tired


Ironično je to da kad te neko pita kako si pita te to samo tek tako reda radi a za tebe je to pitanje koje si dugo očekivao...shvatiš da je to reda radi i da dotičnu ne zanima baš precizno kako si ti sada pa i ti odgovaraš je dnostavno: «ok»,a sve u tebi se ruši...zaliven

Ok,povijest je iza nas ali sutra pišemo fiziku i preksutra biologiju. Slijedeći tjedan imamo 3 zadaćnice(tal,lat i mat) plus kemija!!puknucupuknucu Ne moram ni spomenut veličinu mojih podočnjaka, a što više spavam više mi se spava... ma umorna sam i svega mi je dosta!! Nemam osjećaj da će sad počet ljeto al silno išćekujem završetak ovog pakla,mislim da se Dante prevrće u grobu. Još oko 25 radnih dana,a ako nam stave školu u subotu i ja propustim O.C. mislim da će netko nastradatburninmad...ma ke beeeeeed,dosta više,oču ljeto i spavanje!! Još uz sve ostalo,nikako ne uspijem se riješit tog tjelesnog,ono,ić ću na popravniroflnoroflnamcor

Ugl,život ide dalje,moglo bi se reć da moj stagnira. A kad god pomislim da sam se izvukla od depre opet me uhvati neka praznina,tupa bol...al apatičnost je tu,pomaže...
Ak neko nije skužio,imam novi dizajn al mislim da ču brzo vratit stari,prirasli su mi k srcu oni tužni anđelčići...smijeh

Sad kad imam priliku legnut prije ponoći (iako će to bit uz ponavljanje biolugije) iskoristit ću to i zato draga djeco,laku noć!!mahzijevmah

- 22:58 - Komentari (18) - Isprintaj - #


subota, 12.05.2007.

no one, no one's gonna save us...

ciao ljudi!!znam,nisam dugo pisala...nekako mi se nije dalo a i niš se nije posebno događalo...
škola me totalno ubija. NIje da me briga za ocjene,ionako ču proć s 4, al ipak,svaki tjedan 3 testa i 100 ispitivanja...bleee zujo
da bar možemo slobodno lutat svijetom i tako učit iz iskustva...

jučer je završilo novigradsko proljeće,za neupućene: škola stvaralaštva s puuno likovnih,scenskih,literarnih i sl.radionica...puuuno osnovnoškolske dječurlijewinkheh,zezam se,ok ljudovi...vidla sam frendicu iz ljetnog kampa,upoznala se sa cool curom koju znam preko bloga...ciao,Iskra!!... i tak,idu ti dani...prije je bilo drigačije. Sad bih bila i ja išla na novigradsko ili bar imala praznike tih tjedan dana...a sad mi je čudno,ić u školu,u poreč...baaaa,gubim se...i dalje sam izgubljena...

a nekako,sve se mijenja... i ja sam se promjenila u zadnjih godinu dana! to vidiš kad te uhvati prošlost,kad sretneš nekog kog nisi dugo vodio ili kad se prisjećaš nekih dana...shvatiš kako drugačije
gledaš ne sve to nego prije!ja sam postala flegmatičnija,možda jača,al uglavnom malo apatična...
to je cool,briga te za sve...al ipak se osjećam čudno i izgubljeno...ko da se sve mijenja i brzo kreće a ja ne znam ni di sam ni šta sam...booozujo...valjda će sve to proć...ajd čjudi budite dobri i ne previše izgubljeni,peace!!mah
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:54 - Komentari (26) - Isprintaj - #


četvrtak, 03.05.2007.

"pak"

ovaj je post posvećen jednoj meni dragoj osobi koja je jučer imala rođendan (ali ja sam jučer morala puuuuno učit...), i ne,nije to David Beckam. Dakle, sve je počelo jednog sunčanog dana,drugog svibnja,a možda je i kiša padala, u jednoj bolnici u Vukovaru. Bilo je rano jutro,a joj,možda i večer...ma ugl,rodila se jedna preslatka beba,a dorro sve su bebe slatke...i kladim se da je puuuno plakalasmijeh. Znam da je rat najužasnija stvar koju je čovjek izmislio,al eto,da nije bilo rata,nikad je ne bi upiznala i život bi mi bio znatno drukčiji...i tako se beba sa familijom preselila baš u Novigradu i tako je beba rasla,pa krenula u vrtić (ovaj dio njenog života mi nije baš poznat). A onda je mala curica duge kose i gustih crnih šiški krenula u prvi razred. Nije da me pamćenje služi al imam sliku iz 1.razreda,hihi, nosila je jeans minicu i jaknicu i sreća je sjala u njenim velikim smeđim okicamarofl....godine su prolazile,rođendani (tj posebni dani kad bi pozvali 20ak frendova iz raz) su se nizali,bilo je puno torti sa šlagom i naručenih pjesama na radiju( se sjećaš vrapci,vrapci i komarci,lete,lete,lete...?haha) a ona je uvijek bila tu....curice su i dalje rasle,a u biti baš smo ja i ti stale tu negdje na metar i čevapćič,a? I tako je nastao specifičan odnos između mene i te cure koja i dalje ima duuuugu crnu kosu i koja je i dalje tu uz mene,uvijek, i sad kad smo daleko,u različitimn školama( a jbg,mogla sam lijepo u umjetničku...) i koja će mi uvijek biti jedna od najdražih osoba na svijetu,još 100000000000000000000000 godina!!!!!!!!!
Ok,pokušala sam biti što manje patetična,a šta pokušavam reći je: SRETAN ROĐENDAN, ŠEJLICE!!!! DA BOG DA DA MI ŽIVJELA JOŠ 1000000000000000000000000 GODINA!!!!
Yeeeeeeeee,sad imaš još 26 dana da me zajebavaš da imam još x godina (ma znaš ti koliko),ae...kiss!!kiss
sorry za zakašnjenje al kuiš,opća...wink...još se čujemo za proslavupartyhehe
i evo je:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
nisam znala koju sliku da stavim,budem našla neš bolje naughtyyes
ae...

- 23:21 - Komentari (25) - Isprintaj - #


utorak, 01.05.2007.

1.maj

danas je međunarodni praznik rada i
nismo išli u školu...zato sjetite se
poginulih radnika u Chicagu 1886. koji
su se borili za bolje radne uvjete....
poZzZzZ...

- 23:22 - Komentari (11) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.