aparatczykovi zapisi

15.10.2006., nedjelja

Kad te neće.....

Pokazalo se da te jednostavno neke stvari po defaultu idu u životu. Ironija sudbine, jedino se može reći. Nedavno mi je liječnik saopćio da bolujem od nećega što se zove kontaktni alergijski dermatitis. Sad, ne treba biti doktor da bi se skužilo o čemu se radi, a posebno me jebe riječ alergijski. Naime, liječnik smatra (iako nisam išao na ona testiranja, ali je tako zaključio) da se radi o alergiji na papir, i to vrlo vjerovatno na novac. Jebote, alergija na novac. Kad te neće, onda te neće. Za neke se lova lijepi, a neki su izgleda alergični na nju. Zato mene Republika Hrvatska za koju radim tako sramotno malo plaća, oni se zapravo brinu za moje zdravlje, ne daju mi puno novaca da ne bih dobio alergijsku reakciju. Zaista uviđavno.
Stvar od EKVa „Novac u rukama“ sad ima novu dimenziju za mene.
Objavljeno u kategorijama "novac" i "zdravlje".

- 19:30 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi