aparatczykovi zapisi

28.08.2006., ponedjeljak

Johnny

Ni sam ne znam kako mi je ova priča pala na pamet, i kako sam se sjetio tih ljudi i vremena, ali jednostavno mi se učinilo da tu postoji priča za ispričat.
Johnny je bio vrlo poznat tip. Prvenstveno je u srednjoj školi već nosio nadimak „Johnny“, u vrijeme kad ljudi obično nose nadimke vezane uz neku njihovu fizičku osobinu (suhi, trbonja, cvikeraš), ili jednostavno izvedenicu iz imena ili prezimena (Marić, Žac itd.), mislim da to već pokazuje koliko je bio popularan tip, kad je zaradio taj prestižni nadimak. Mislim da je bio iz Dubrave. Znam da se družio s ekipom iz Kulture, iako nije išao s nama u školu. Tako sam ga i upoznao, i to je bilo sve, mislim da smo se vidjeli jednom. Ne sjećam se više njegovog lika, samo nadimka i priče. Bilo ga je navodno dosta po vani, a bio je i na relevatnim tulumima. Johnnya je obožavala određena Martina. Tako sam i ja čuo priče o njemu. Nisam nikada shvatio jesu li ikada bili skupa, ili barem pokušali biti pa to nije uspjelo, ali tada nisu bili skupa. Unatoč tome, Johnny je za Martinu bio najbolji lik na svijetu, mogući neuspjeh njihove eventualne veze nije umanjivao tu činjenicu. Znao sam koliko ga je obožavala.
Ja sam s Martinom bio jako dobar, iako nismo imali skoro ništa zajedničko. Ona me čak i upoznala s mojom prvom djevojkom, za što danas nisam siguran da li bi joj trebao biti zahvalan ili ne. Bila je to godina 1991. i bili smo treči srednje.
Te jeseni 1991. zemljom je buktio rat i mnoga se ekipa razjurila po brojnim ratištima. Johnnyev stari je donio sa fronte nešto što je bio dio kazetne mine. Johnny i neki njegov frend su to navodno išli rastavljat u podrumu. Stvar je ruknula. Ekipa je uspjela izvući njegovog frenda iz podruma. Kad su krenuli po Johnnya, eksplodirale su instalacije i nije mu bilo spasa. Johnny je tako postao žrtva trostrukog niza gluposti: prvenstveno svoje vlastite, jer je išao rastavljati tu stvar, svog starog, koji je to donio sa fronte, i svih onih koji su izazvali i pokrenuli rat tih godina. Saznao sam za njegovu smrt baš na dan kad sam trebao imati prvi date s gore spominjanom curom.
U godinama koje su dolazile Johnnya se malo spominjalo. Nakon srednje nisam baš viđao ni Martinu. Navodno se udala i otišla dalje sa životom.
Nadam se da se Johnnya još ipak poneko i sjeti, netko tko je bio zaista dobar s njim, a ne ja koji sam ga više znao po priči.

Ovo je priča prema istinitom događaju, rekonstruirana iz mog sjećanja. Ako netko zna više činjenica o ovoj temi neka mi oprosti na literarnoj slobodi.

- 23:23 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi