aparatczykovi zapisi

23.06.2006., petak

Gdje sam?

Ritam kretanja ovih dana je sumanut, ovo je bilo deset dana u kojima sam promjenio najviše lokacija ikada. Svaki dan obreo bih se na nekom drugom mjestu i nekom drugom gradu a ponekad i drugoj državi. Tako da nisam siguran gdje sam. Zapravo, dvaput sam se probudio i nisam za trenutak bio siguran gdje se nalazim. Jednom u Bruxellesu, a jednom na Lošinju. Probudio sam se u hotelskoj sobi i pitao se gdje sam, iako sam se odmah sjetio taj trenutak neizvjesnosti me strahovito zbunio. Kao da nemam čvrsto uporište.
Ritam kretanja ovih dana je bio: četvrtak Munchen pa Bruxelles, subota obrnuto pa Zagreb, ponedjeljak Zagreb pa Lošinj, srijeda Lošinj pa Zadar (ne računam u utorak i Susak) četvrtak Pašman, petak Šibenik, sutra valjda opet Zagreb. Puno lokacija za malo vremena, nisam više siguran gdje sam. Možda i ja zapravo bježim od nečega. Nema smisla bježati. Ovo je ipak neko putovanje sa ciljem. Svojevrsni tribute mojoj dalmatinskoj strani. Možda. A možda je samo odmor od svakodnevice. Možda ipak bijeg.
Pozdrav iz Zadra! Ha, ipak znam gdje sam!

Inače post je u kategoriji putopisi. He, he!
- 20:31 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi