aparatczykovi zapisi

19.11.2005., subota

Bajke iz službeničke šume

Bajke znaju katkada biti i okrutne, a psihoanaliza bi o njima imala štošta za reči. Zato brijemo na krutu stvarnost i o bajkama ovdje neće biti riječi.
Kao ekskluzivno službenička tema, jučer ujutro me u Jutarnjem raspizdila vijest da će zaposlenici gradske uprave dobiti solidno povećanje plaća, tako da će im osnovica biti 5.900, 00 kn a prosjećna plaća oko 6.200,00 kn. Da im pizda materina, a nama, a kaj je s nama? Mi životarimo od iste bijedne plaće već godinama, HDZ kad je došao na vlast podigao je plaće za 100 kn (slovima: sto kuna), cinično i uvredljivo, na granici lošeg ukusa. Jaz između gradske i državne službe se još više produbio, tko god može i ima veze bježi u gradske strukture. A čija je odgovornost veća? Mislim da je država ipak šire područje od Grada Zagreba. Mislim, nije da ja imam nešto protiv njihovih dobrih plaća, svaka im čast, trebaju imati više plaće, ali i državna uprava isto. Koja ja sve govna moram pojesti za 3.600,00 kn? Šef mi je jutros rekao kako vidi koliko imam posla i kako mi je gadno, baš dok sam prpremao jednu vrlo nezgodnu stvar. Ja sam na to odvratio da mi je zato i plaća «super», nije na to mogao replicirati, nego se pokunjio rekavši mi da sve ovo smatram procesom učenja.
U medijima vidim i neku verziju službeničke bajke. Japanska princeza se udala za tokijskog gradskog službenika. Da li je to priča iz bajke iz službeničke šume? Ona je povučena princeza, on je gradski službenik, pravnik i bavi se urbanizmom (vidite dodirne točke sa autorom, osim pravne struke ni urbanizam nije daleko od ekoloških procjena). Ne znam točno ni kako se zovu ni gdje su se našli, ali ima neke romantike. Ona se morala odreći plemstva i prijestolonasljedstva, kao što se Arwen Undomiel kći Elrondova morala odreći vilenjačke besmrtnosti zbog ljubavi prema Ellasaru kralju ljudi u «Gospodaru prstenova». Dobro, nije zgorega primjetiti i da je princeza dobila 3,5 milja dolara miraza, tako da joj se nađe kad ide na plac, Tokio je navodno strašno skup grad. U svakom slučaju, mislim da HC Andersen i burazi Grimm nisu razmišljali o tome da se u njihovim bajkama princeze udaju za službenike, tko zna što bi o tome mislio manga svih poludjelih pravnika Franz Kafka (inače bivši djelatnik osigurvajućeg društva u Beču) a i kotarski službenik kolega Vladimir Vidrić.
Bez realne šanse da se oženim za dobar miraz da ne moram nikada više raditi, vraćamo se u stvarnost. Jedna bizarnost, dobio sam neki predmet na poslu, Udruga za posmrtu pripomoć kućnih ljubimaca hoće graditi groblje kućnih ljubimaca? Udruga za posmrtnu pripomoć kućnih ljubimaca!!?!?! To postoji!?!? Nadam se samo da su upoznati sa djelom Stevena Kinga, a bilo bi dobro i da im pustim onu stvar od Ramonesa.

- 17:51 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi