aparatczykovi zapisi

29.08.2005., ponedjeljak

Full monty

Zanimljiv problem je frend iznio na jednoj od sesija kvartovske ekipe. Ponuđeno mu je biti striper na jednoj djevojačkoj večeri. Ne full monty nego do gačica. Definirao je čak i cijenu, mislim negdje 400 kuna. Za to bi trebalo ići i bez gaća. Muči ga pitanje prihvatiti ili ne. Cura mu još ne zna za to, ali sigurno bi saznala prije ili kasnije, pa bolje da joj sam kaže. Zanimljiv je bio stav ekipe. Ženski dio se zgražao nad tom idejom, i obznanile su da one ne bi svojim dečkima tolerirale tako što. Niti jedna ga nije podržala u toj namjeri. Muški su se složili da je to OK, a ja sam dodao kako bi to moglo predstavljati i u budućnosti solidan alternativan izvor prihoda. Mislim da je odustao od ideje.
I zaista, pa to je pošten posao. Iako kad atmsfera uzavrije, nikada se ne zna kad će koja od sredovječnih (ili mladih) dama iz publike nezaustavljivo strpati njegovog jegera u usta.
Moram priznati da ne izgledam poput loše karikature i sam bi ozbiljno razmišljao o tome, naravno trudeći se da moji bližnji to ipak ne znaju. Ne bi bilo loše dignuti koju lovu sa strane, makar morao njihati žlundru pred hrpom gospođa, međutim kako izgledam stvarno bi bilo nastrano gledati mene u tom nastupu. Da imam curu striptizetu ili pole i ili cage dancera bio boh prije ponosam negoli ljubomoran. Da mogu reči:"Vidiš onu malu, slatku, e ona je sa mnom!". Nekoć davno smo se jedna moja tadašnja simpatija i ja pentrali na Sljeme a ona nije imala grudnjak, neka je grupica maloljetnih masturbanata glasno komentirala lelujanje njenih tada bujnih grudi, a ja sam mislio u sebi "Samo vi kenjajte momci, ali ona je sa mnom. Ja to diram (iako nije baš puno dopuštala diranja, ali to smo znali ipak samo nas dvoje)."
Iako me erotizirana koreografija ne smeta, mislim da bi prostitucija ipak bila previše, nešto što čak ni ja ne mogu prožvakati. Makar, u današnja vremena, sve što donosi hranu na stol, benzu u rezervar i plaća režije, ima moralno opravdanje.
- 00:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi