antun kauzljar

nedjelja, 31.12.2006.

Postovi koji izazivaju glavobolju

Jedan bloger mi napisa:“Od tvojih postova me boli glava. Moram ih pročitati 2 – 3 puta da bi ih razumio.“ Žao mi je ako je tako. Pokušavam biti što razumljiviji i jasniji u svojim pisanjima.
Drugo, što sam već više puta doživio, to je da mi ljudi savjetuju kako moram pozitivno razmišljati. Na tu temu primam i neke e mail-ove. No, ja ne znam razlikovati kakvo je to pozitivno a koje je negativno razmišljanje. Ako o nečemu (pojavi ili događaju) lošem razmišljam tako da ga smatram lošim, je li to pozitivno ili negativno razmišljanje? Obrnuto, ako o nečemu što je dobro, razmišljam kao o nečemu dobrom, kakvo je to razmišljanje? Ako netko kaže kako je nešto dobro a ja u tome ne vidim ništa dobroga, razmišljam li ja pozitivno ili negativno. Ovo vrijedi i za obrnuto. Imam li ja pravo razmišljati o nečemu kao dobromu ako drugi ljudi (neki) to smatraju lošim? Ako iz pojava i događanja zaključim da oni ne vode dobru nego zlu, je i to negativno razmišljanje? Šetat što razmišljam. Kada ne bih razmišljao, ne bi me mučile ovakve dileme.
Treće, često čujem (osobito sada u vrijeme blagdana) izraz 'ljudi dobre volje'. Nikako mi nije jasno kako volja može biti dobra ili nasuprot tomu da volja bude loša. Ako je netko neraspoložen, kaže se za njega da je loše volje. Analogno tome, ljudi dobre volje bi trebali biti ljudi dobrog raspoloženja, radosni, veseli... Jesam li u pravu?
Nemojte da vas od ovoga posta zaboli glava! Bit će mi žao.

- 12:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #