antun kauzljar

srijeda, 15.11.2006.

Sustav zdravstva RH

Pokušat ću svojim primjerom reći o našem sustavu zdravstva najkreće što mogu.
Od 25.12. 2004. do 06. 01. 2005. ležao sam u bolnici zbog infarkta miokarda. Od toga tri dana na intenzivnoj njezi. Za to vrijeme učinili su mi svakodnevne pretrage krvi i ekg-a. Prije izlaska iz bolnice učinili su ehokardiju i test opterećenja. Preporučena mi je terapija ADA dijeta i osam vrsta tableta, te uputiti me kardiologu radi eventualne koronarografije.
Naravno za specijalističke preglede treba se naručiti i čekati. Naručio sam se u Bolnici Dubrava i Bolnici Magdalena. 24. i 25. ožujka 2005. obavio sam koronarografiju u Dubravi. Preporuka glasi: ugradnja premosnica. Kardiokirurg me stavio na listu čekanja 19.svibnja 2005. i još uvijek čekam.
U međuvremenu sam bio na kontroli kod internista. Dodao mi još jednu vrstu tableta plus kalij.
8. do 10. lipnja 2005. obavio koronarografiju u Bolnici Magdalena. Nalaz isti, preporuka ugradnja premosnica. 16. do 19. rujna 2005. ležao u Magdaleni radi ugradnje premosnica. Nakon svih pretraga u bolnici, kardiokirurg odbio operaciju jer su mi ustanovljenje sužene karotide pa je operacija opasna i može donijeti više štete nego koristi. Upućen na dopler karotida i mišljenje angiologa u Bolnicu Sestara milosrdnica. Njegovo mišljenje identično. Operacija može donijeti više štete nego koristi. Idi kući živi kako možeš i dokle možeš.
16.studeni do 2. prosinca 2005. ponovo ležim u bolnici zbog teške upale „nečega“ (sedimentacija 140/80), anemije, nemam apetita, mršavim deset kg za petnaest dana itd. Dodana terapija ADA i žučna dijeta i još jedna vrsta tableta ( i nekoliko dana antibiotici). Potom česte analize krvi i rtg pluća i srca, dva kontrolna pregleda kod internista, pregled i analiza krvi na klinici Vuk Vrhovec kod dijabetologa, pa zatim pregled i UZV kod endokrinologa za štitnjaču, pregled kod oftamologa. Broj laboratorijskih pretraga krvi nisam uspio prebrojiti. Nekoliko RTG-a i analiza stolice.
U međuvremenu sam se podvrgnuo elektroničkom utvrđivanju dijagnoze (dijagnoza ista kao pri klasičnom dijagnosticiranju bez prethodnog znanja o već utvrđenoj dijagnozi) i kromoterapiji kao alternativnom načinu liječenja, te pio čaj protiv šećera i mješavinu sljezovog čaja.
Danas se osjećam dobro. „Udebljao“ sam oko sedam kg (vratio težinu). Mogu raditi lakše poslove, moram držati šećer i tlak pod kontrolom i prilagoditi život svojoj bolesti.
Možete li zamisliti koliko je vremena, strpljenja i novca trebalo meni da sve ovo prebrodim? Ali još važnije od toga je pitanje: možete li zamisliti koliko je u moje liječenje uloženo rada medicinskog osoblja, raznog materijala, upotrebe medicinskih aparata, ležanje i hrana u bolnicama i koliko sve to košta naš zdravstveni sustav? A sve to skupa mene nije izlječilo, nego mi je samo reklo što mi je i kako si mogu olakšati ostatak života.
Žao mi je što ne znam pouzdano koliko mi je pomogla kromoterapija, kao alternativno liječenje ali nakon mjeseca lipnja – kolovoza 2006. (kada sam se podvrgnuo toj metodi liječenja) ja se osjećam znatno bolje.
Pitam se i dokle ću čekati na listi čekanja za operaciju ugradnje premosnica u Bolnici Dubrava. Nisam im rekao da odustajem od operacije (pokvareno s moje strane ali znatiželjan sam).

- 10:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #