antun kauzljar

utorak, 05.09.2006.

O mojim postovima

O mojim postovima
Proteklih dana pisao sam o jednoj svojoj teoriji moglo bi se reći pod zajedničkim naslovom „Svemir je sveprisutno i vječno stvaranje“ ali sam (zbog duljine teksta) napisao nekoliko postova pod naslovima:
Traženje početaka i svršetaka (4 komentara)
Ništa i nitko nije jednako nečemu ili nekomu drugom
Dvojnosti ili dualiteti (1 komentar)
Opovrgavanje «Velikog praska» (3 komentara)
Nova moguća (moja) teorija (3 komentara)
Prelazak energije u materiju i obrnuto (0 komentara)
Božja znanost (0 komentara)
Slučajnost (2 komentara)
Zaključci ovih postova su:
1.Ništa i nitko nema početak i svršetak prostora koji zauzima niti početak ni svršetak svoga postojanja u linearnom vremenu.
2.Ne postoje u cijelom svemiru dva planeta, dvije zvijezde (ili bilo koja druga svemirska tijela) a na zemlji ili na bilo kojem drugom svemirskom tijelu dva jednaka predmeta, dvije jednake stvari, dva jednaka pojma, dvije jednake atomske ili subatomske čestice, dva jednaka bića itd. a da su doista potpuno jednaka jedno drugom.
3.Postoje dvojnosti ili dualiteti i svaki od njih imaju polazište u kojem su sadržani njihovi početak i svršetak. Od polazišta se šire neograničeno u oba (svim) smjerovima.
4.Svemir je sveprisutno i vječno stvaranje.
Na temelju broja komentara i njihovog sadržaja zaključujem kako je ova tema (kao što sam na početku predvidio) nezanimljiva za većinu ljudi a to je tema promišljanja svijeta u kojemu živimo. Čitam i druge blogove i vidim koje su teme zanimljive. Morat ću i ja odabrati neku od sličnih tema. Ako već pišem, neka me se čita. Inače sve postaje besmisleno.

- 09:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #