antun kauzljar

četvrtak, 23.03.2006.

Tradicijska odjeća u Europskoj uniji

Čuo sam i vidio sam u TV dnevniku kako su jednoj učenici u jednoj državi EU zabranili da dođe u školu odjevena u tradicijsku islamsku odjeću. Zamislio sam se nad tom činjenicom.
Ako ćemo, živeći u EU, morati biti uniformirani u pogledu odijevanja, uniformirani u pogledu običaja, u pogledu kulture (književnosti, dramske umjetnosti, slikarstva, pjesme, kiparstva itd), u pogledu graditeljstva, u pogledu sporta i da dalje ne nabrajam, tada ćemo izgubiti bogatstvo različitosti koje smo do sada imali i svi ćemo izgubiti svoje ja – svoju prepoznatljivost kao narodi. To mi se nimalo ne sviđa.
Što ćemo dobiti, živeći u EU? Bolji standard? Možda. Više materijalnih dobara – materijalno bogatstvo? Možda samo neki. Sigurnost? Ionako nećemo biti svoji na svome da bismo imali što čuvati. Uz stalno povećanje kriminaliteta kao pojedinci možda ćemo biti još ugroženiji.
Zarate li veliki savezi (unije) među sobom, malo će nas ostati živih. Vjerojatnost da će savezi upotrijebiti nuklearno ili kemijsko ili biološko oružje je vrlo velika. Ako se to dogodi, potvrdit će se Einsteinova misao: “Ne znam koje će se oružje rabiti u trećem svjetskom ratu, ali sam siguran da će se u četvrtom ratovati praćkama i kamenjem.”

- 12:07 - Komentari (1) - Isprintaj - #