14

nedjelja

prosinac

2014

This is how we do it:)




1. Indijske uticnice- iz meni nepoznatog razloga sve su instalirane na sredinu zida, otprilike na 1 metar visine. U budget smjestajima poput nasih nema bas previse komada namjestaja tako da mobitel mozes stavit punit tako da visi ko na giljotini sa zida. Ili instalirat strik, razluftat hlace koje nesnosno smrde po devi i iskoristit dzep za punjenje moba:)
2. Ova multiprakticna vilica-zlica nam je od ful koristi. Apsolutno sve jedu sa prstima (turisti dobe pribor uglavnom ali ne i u pustinji!) Dobro je dosla i za ponocno jedenje lubenice koju smo prepolovile i jele ko puding!
3. Svaki dan novi fashion crime: dovoljno je toplo za dimije ili sos ali ne bi hodala u japankama niti da mi plate. Na podu je sve, od slame, govana, izlucevina razno raznih, stakla i gnjilog voca, papira, starih kaciga, ostataka hrane, odjece, nema ceg nema. Hvala Bogu na najruznijim i najudobnijim treking tenisicama na svijetu!Bas smo Marti i ja komentirale da nema smisla vise ujutro pogledat se u ogledalo kak zgledas, svaki dan sve je gore i gore:) sportske tene, carape iznad gleznja jer ponestaje stopalica, sarenih hlaca i jos sarenijih majica i na to sve jos prugast sal.. Za moju fashion sestru napravit cu tutorial!:))
4. Tolerancija na zmazano raste! Neki dan sam stala u frisko kravlje govno a da nisam skuzila,zatim usla u hram i morala skinut obucu koju sam fino spremila u ruksak i razmazala ga po vesti ( a taman je bio poseban dan jer sam uzela frisku), ma, uglavnom po cijelom ruksaku. Sjela i pocistila kaj se pocistit dalo. Poprilicno hladnokrvno. Hodam vec danima u istoj umrljanoj vesti i nis mi ne fali.
Isto ko ni Marti u deva-smell hlacama.
Ipak standard je jos uvijek na visokoj razini- peremo se svaki dan sa toplom vodom.
Cmok!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.