Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 22.10.2010.

Bill Kaulitz & Alice Cooper: SATURN reklama



Alice: "Tko si ti?"
Bill: "Ja sam Bill Kaulitz."
Alien: "To bilotko može reći..."
Bill:˙ "Onda gledaj ovo!"
Alice: "To i ja mogu!"
Bill: "Sve je pitanje tehnologije."

imagebam.comimagebam.com

imagebam.comimagebam.com

*____* nemam riječi... Bill predobro izgleda..
Ja sam bila u Saturnu.. u Austriji.. i to mi je sad tak super..
hahaha


****************************************

Reklame za koncert u Čileu u čileanskom metrou

imagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.comimagebam.com

****************************************

BravoWebTV (21.10.'10.): Reebok nagradna igra
Osvojite tenisice s Tomovim potpisom




****************************************

Video poruka za brazilske fanove



****************************************

Tom za Miskeen Original

Tom je dao intervju i napravio photoshooting za Miskeen Original.

http://twitter.com/#!/miskeenoriginal/status/

Nedavno sam stavila i trailer DVD-a u kojemu ima scena s
Tomom tj. Tokio Hotelom.... pa, evo ga..



****************************************

Nina

728 X 90

- 16:48 - Komentari (6) - Isprintaj - #