Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 17.09.2010.

Bill, Arthur i Minimoji II - snimanje



*aaajmee cerekzubo

****************************************

Kostja Ullmann o Tokio Hotelu

Photobucket
(rođen je 1984. u Hamburgu)

U jednom intervjuu o novom filmu "Groupies bleiben nicht zum Frühstück" (Groupies ne ostaju na doručku) njemački glumac govori o Tokio Hotelu!

[...]

Da li postoji zvijezda koja je inspirirala vašu ulogu?
Da se pripremim, povezao sam se sa Tokio Hotelom. Imaju prilično sličan razvoj kao i "Berlin Mitte" u filmu (* "Berlin Mitte" je ime benda u filmu). Nevjerojatno je kako se je, posebno Bill promjenio i razvio tokom godina. Postali su stvarno sigurni. Naučio sam puno gledajući njihov nastup na pozornici. Ali također sam bio i na koncertima Kings of Leona, Mando Diaoa i Beatsteaksa i pažljivo sam gledao. To su svi bendovi koji imaju jako dobru interakciju s publikom.

****************************************

'Designers Against AIDS' projekt

DAA knjiga bi se trebala početi prodavati od kraja listopada!

Photobucket

****************************************

Humanoid City DVD

Darkside of the Sun
(na YouTube-u nema videa ove pjesme s DVD-a)



Zoom Into me



Monsoon



****************************************

Nina

- 22:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #