Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 28.03.2010.

Bill Neni čestita 50. rođendan!



On kaže NINA xDD

****************************************

Torino, Italija 25.3.2010.

M&G


Ispred hotela

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket

TORINO JE BIO RASPRODAN!

****************************************

Padova, Italija - 26.3.2010.

M&G

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

PADOVA JE BILA TAKOĐER RASPRODANA! :)

****************************************

Oberhausen (26.2.2010.) backstage

Photobucket Photobucket Photobucket

****************************************

Okej... Padova !!!

Sad se osjećam ko neki hrvatski političar.. obećavam nešto i onda to ne ispunim... xD
Danas se nekak čudno osjećam.. išla sam iz Rovinja za Zagreb.. putovala sam oko 4 sata, malo više i cijelo vrijeme sam u bilježnicu pisala doživljaje s koncerta.. I onda više nisam imala mina u tehničkoj olovci.. i kemijska olovka mi je također prestala radit.. i nisam imala kak dovršiti.. napisala sam 23 strana male bilježnice (LOL).. al još nije gotovo.. ne budem još puno.. al stvarno, ovo pišem da to mogu cijeli život pamtiti.. a ne samo bezveze da vam tu na blog stavim da si vi to možete pročitati ;)) Završila sam s opisivanjem čekanja na koncert i koncerta.. sad ide ono poslije koncerta.. i ono kaj sam do sad zaboravila napisati ;)) Sve ćete pročitat.. sad ću vam nekoliko sitnica reći.. :P

Bill je pogledao u moju hrvatsku zastavu.. a poslije toga u mene!!
Bila sam u 3. redu skroz naprijed ispred produžetka, a zadnjih nekoliko pjesama sam došla u 2.red!
Kupila sam si plakat veliki, majicu i GAĆE na TH!!! xD sve ću vam slikati!
Uspjela sam uzet DVA konfeta s kraja koncerta!! :)
Vidjela sam Toma kako puši!!! UŽIVO <3

................

Ukratko to...
I samo još nkj.. dns mi je prebolno uopće biti negdje il gledati u nkj di piše 28.3... ja to ne mogu psihički podnjeti :((
Prebolno mi je.. Ovo ću vam sad iskreno napisat.. Išla sam dma dns iz Rovinja.. i cijelo vrijeme sam se bojala susreta s arenom Zagreb :(( Imala sam se i zašto bojati.. došli smo u Zagreb.. :/ I Arena mi je bila sve bliže i bliže.. i u srcu me je nkj počelo stezati.. grozan osjećaj.. Onak onak kada nešto tako jako želite, a to ne možete imati.. kad nešto vam je tako blizu i onda to izgubite!!! Taj osjećaj.. i onda smo došli do arene.. gledala sam ju, makar mi je bilo teško.. gledala sam one ulaze unutra koji su u to vrijeme trebali biti puni fanova!! I nemate pojma kako sam se rasplakala.. :(( Još ne vjerujem.. osjećaj je bio gori od onog kad sam vidjela da su na službenoj TH stranici napisali pored Zagreba - CANCELLED!!!! Gore od toga!!! I na kolodvoru autobusnom su me mama i tata dočekali.. ja sam samo dotrčala do njih, zagrlila ih i počela plakat!!! NE MOGU!!! :((( prebolno mi je sve to.. i makar bi trebala biti zadovoljna time kaj sam uopće bila na koncertu, ja ne mogu.. ne mogu zbog vas koji niste bili.. a znam koliko ste to sve zasužili!!! I sad opet plačem.. i ne znam.. mislim a sam dovoljno napisala.!

Kad ovo u bilježnici dovršim, prepisat ću na kompjutor..
Ne znam kad.. nemojte mi zamjeriti ako će mi malo duže trebati!

I VOLIM VAS SVEEE... hrvatske fanove pogotovo.. i užasno me boli to kaj ih vi niste vidjeli... ni sami ne znate kak jako!! :(((
I hvala vam na svemuu..

****************************************

- 17:40 - Komentari (8) - Isprintaj - #