Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 17.03.2010.

Nice, Francuska - još jedan otkazan koncert!!

Kuda ovo vodi?? Tokio Hotelu se prije ovo nije događalo..
Koncert je otkazan zbog tehničkih problema!! Pozornica ova je zaje**** xD
Fanovi će moć ove ulaznice zamjeniti za neki drugi koncert u Francuskoj..
Ali Francuzima opet nije ko nama i Rusima.. oni imaju 7 koncerata.. dobro, sad 6.. i sigurno svi imaju karte za barem dva i još i mogu zamjenit.. hah! :))
Sad su bar Njemice sretne.. xD Bar po onom kaj pišu na Twitteru.. joooj!!

na stranici dvorane: LINK

Photobucket


Ali ja se sad bojim za Padovuuu !!! Kaj ak mi to otkažu?? Pa ja ću se ubiiit!!! :((

***************************************

Lille, Francuska (17.03.'10.)

Grand Lille TV



Photobucket

***************************************

Vanity Fair Nş11/2010 (Italija)

Photobucket Photobucket Photobucket

***************************************

San Remo (Italija) - Bill HQ

Photobucket

***************************************

O ruskim koncertima



Ruski promotor, Tatyana Dalskaya, govori o novim datumima za TH koncert u Rusiji!

TD: Da, naravno
Fan: Kada?
TD: Ja sam dovela...slušaj, ja sam dovela Tokio Hotel 2006., ja sam ih dovela 2007., i ja ću ih dovest 2009.
Fan: 2010?
TD: Da, 2010. Ne smijemo njih kriviti, mi ćemo to riješiti.
Fan: Ali kada, otprilike?
TD: Kraj travnja/sredina lipnja.
Fan: Još jedno pitanje vezano uz koncert. Ako će biti novog koncerta, da li će ove ulaznice odgovarati za njega?
TD: Da, ali....

***************************************

Tokio Hotel u Maleziji!

http://www.junkonline.net/articles/2840-Tokio-Hotel-live-in-Kuala-Lumpur-1-May

Prvi Tokio Hotel koncert u Aziji!!

1.5.2010.
Central Park Avenue, Kuala Lumpur
ULAZNICE SU BESPLATNE!!


*odličnooo* :))
Kako mi je drago, e nemožete zamisliti :))

***************************************

wave

- 15:24 - Komentari (11) - Isprintaj - #