Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 21.02.2010.

Potpisivanje - Luksemburg 20.2.

Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket Photobucket
Photobucket

****************************************

Soundcheck SETLISTA

Photobucket

Meni ovdje fali Schrei, Spring Nicht, That day, An deiner Seite i Attention!!!
I NE ŽELIM da budu sve na njemačkom il sve na engleskom!! Neee.. :((
Navodno su zaštitari potvrdili da je ovo prava setlista.. al ko su oni da to znaju??? Sutra ćemo znat sve!! :)) tak i tak imamo još vremena do 28.3. :) Ovo je bilo na soundchecku.. na show-u bude možda više pjesama.. hmm xD

****************************************

Fanovi u Luxembourgu

Photobucket

****************************************

Twitter akcija je uspjelaa!! :))

Photobucket

Bravo za nas! :)) Upjeli smo! :))

****************************************

Bezobrazni fanovi



Dolazak portugalskih fanova je uznemirio ove koji su već bili tamo... i stvano su se bezobrazno ponjeli prema njima!! Kaj si ne bi mi svi trebala biti dobri?! Ipak nas sve ONI vežu cerek a ne tak biti zavidni jedni prema drugima... ja ih još nikad nisam vidjela uživo, makar ih slušam više od 4 godine.. i kaj bi ja sad trebala bit ljuta i bezobrazna prema svim fanovima koji su ih vidjeli prije mene?? -.-' NE!

****************************************

DSquared2, Bill i Tom

Photobucket

****************************************

San Remo - Meet and Greet (20.2.10.)



****************************************

mah

- 20:28 - Komentari (10) - Isprintaj - #