Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 06.02.2010.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!! JOŠ SLIKA S MALDIVA !

Photobucket

Photobucket Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket
Photobucket Photobucket

*i kaj je najbolje... najprije su došle ove slike iz večere.. :P i idem ja na neku stranicu i prije nego kaj mi se otvorila kažem: 'Joj, daj, zakaj samo te slike.. nek dođu neke s plaže!" hhahahah... i stranica me se otvori, a ja: "Ma daaaaj, nemoj me zajj....!!" hahhahahaha :))
Negoo... vidite vi ovog Toma??????????????????? I mean: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! xDDD Koji vrag je njemu??? I zkj Bill govori da imaju isto kila?? To je naprosto NEMOGUĆE!! Jooj... Bill je jebeno MRŠAV :(( Valjda!! Nit ga ne vidim uz Toma! hahhaha :))


****************************************

COMET 2010

Nezz zašto, al neda se više glasat ! :/
Nisu valjda već izabrali nominirane!!! Pa nismo ni jedan dan imali za glasanje! :((

****************************************

Da nema ovih svih sranja, sad bi s lakoćom napisala: JOŠ 50 DANA DO KONCERTA OD TOKIO HOTELA U ZAGREBU
Ali zahvaljujući tim sranjima, ovo mi je bilo teško napisati, ne fizički nego psihički! Zato jer ne znamo dal je to odbrojavanje uzaludno!

mah

uživajte u slikama ;))

- 13:39 - Komentari (12) - Isprintaj - #