Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 01.01.2010.

SRETNA NOVA 2010. GODINA...

...od Sare i Nine koje NE MOGU više dočekati 28.3. xD I koje jedva čekaju utorak i koje sljedeću godinu idu u Njemačku......xDDD i takoo!! :P Stvarno, želimo Vam svima sve ono što si i sami poželite, puno sreće, ljubavi i Tokio Hotel cd-ova, dvd-ova i KONCERATA (Zrinka, koncerAtA xD).. i svi koji još niste kupili karte, kupujte ih!! xDD I svi se napokon vidimo 28.3. u Areni Zagreb OVE GODINE! :)) A sretnu Novu Godinu nam želii još netko... ;))

Photobucket

31.12.2009. Tomov Blog
SRETNA NOVA GODINA!!!
Ljudi, želim vam svima SRETNU NOVU GODINU i fantastičan početak 2010.-e! Hvala vam puno na zapanjujućoj prošloj godini..vidjet ćemo vas (na to mi srce poskoči) na turneji početkom (POČETKOM omg) 2010.-e. LET IT ROCK!

..i nemojte zaboravit biti oprezni večeras kada se zabavljate sa pirotehnikom :-O



*joj.. ovo mi je tak lijepo od njega... meni je sve lijepo od njega..xDD Al ugl, ovo kak se on brine za fanove.. :P Mislim, to mu je obveza.. al opet.. baš mi je to lijepo... i napisao je HAPPY NEW YEAR sve velikim slovima zato jer nije znao kaj ide s malim slovima i kaj s velikim...baš kao i ja... LOL... :P ne treba bit to.. al i može biti.. XDD rolleyes

****************************************

JOŠ 86 dana DO KONCERTA!! :))

Od danas, sa strane u box-u, ćemo svi skupa odbrojavati dane do koncerta!! Možda nam tak bržije prođe.. :P I toliko o onom mojem što sam nedavno pisala, da trebamo uživat u ovom vremenu do koncerta... xDD

mahwavemahwave

- 00:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #