Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 09.10.2009.

Vjerovali ili ne....

...Humanoid je došao u Hrvatsku!!!!

Jučer sam po drugi put slala mail Cedeteriji u kojem sam im napisala da je
Humanoid izašao već u cijelom svijetu, samo u hrvatskoj nije i pitala sam ih
kad će ga napokon dobiti...xDD Danas ujutro su mi poslali samo 3 riječi
koje su mi uljepšale dan:

dobili smo ga

E i onda sam išla pogledat na cedeterija.hr i nema ničega, nema ni na stranici
od Aquariusa, vjerojatno ne ažuriraju sve to tak često... ja sam dobila mail od
Aquarius CD shop-a, tak da tam toga mora biti!! ;))) Ajme sad sam fkt presretna,
dns idem kupiti Humanoid.... aaaaaaaaaaa..... ne mogu vjerovat...hehe..nadam
se da se nisu nkj zabunili...o Bože... :/ Evo i mail, da se uvjerite :)) :

Re: Kontakt mail
From: Aquarius CD Shop Zagreb (cdshopzagreb@cedeterija.hr)
Sent: Friday, October 09, 2009 8:13:52 AM
To: Matea (..............@hotmail.com)

dobili smo ga


*slala sam sa sestrinog maila :))


Humanoid je ZLATAN u Grčkoj!!

Photobucket

Čestitam na tome i Tokio Hotelu, a naravno i grčkim fanovima! :)


Još jedna Tokio Hotel pjesma u filmu!

Andreas Carlsson. Za njega se je pričalo kako će napisati neku pjesmu za
Tokio Hotel, ali po ovome što vidimo, njegovo ime se nije našlo na albumu...
ALI u intervjuu za Expressen Nöje je rekao da je surađivao s
Tokio Hotelom na jednoj pjesmi, ali da ta pjesma nije objavljena zato jer će
biti u jednom filmu. U kojem filmu će biti i kada će to biti objavljeno još ne
znamo..nadajmo se uskoro :)) I vjerujemo u to da će pjesma biti odlična.... :))

povijest: xD
'By your Side' u 'Prom Night'
'Scream' u meksičkom trileru 'Bajo la Sal'

*za ovo drugo ja nisam nit znala...xDDD Tek sam sad pročitala... -.-'
A ovaj prvi film sam ofc pogledala... i baš je super!! ;)
Sad sam baš pogledala trailer za ovaj 'Bajo la Sal' i sviđa mi se... vjerojatno
je i taj dobar... :P



Turnejicaaa...?????

Evo, pojavila su nam se tri datuma..
jučer navečer sam baš gledala sve to i meni se ovo čini kao nešto realno i
istinito... ne mogu naravno potvrditi, ali mislim da je to to...

01.03.2010. - Njemačka (još uvijek ne piše grad -.-)
02.03.2010. - Italija (Milano)
03.06.2010. - Francuska (Pariz)


Ovo u Parizu će biti na stadionu (naravno ako je točno sve ovo..)
Na starnici Ticketbande kod sva tri koncerta karte se još
ne mogu kupiti, piše da će se moći kupiti kada će koncerti biti službeno objavljeni..
Gledala sam i karte za koncerte drugih izvođača i ono kaj sam vidla je točno...
i imaju previše toga na toj stranici da bi ovo izmislili... E onda... išla sam gledat
stranicu stadiona u Parizu di kao nastupaju...03.06.2010. je na kalendaru prazan
i onda više nisam bila sigurna da je ovo sve istina, ali kad bolje razmislite, TH
još nije objavio turneju, nit najavio nijedan koncert, pa oni to niti ne mogu objaviti...
12.06.2010. na tom stadionu koncert ima Muse... i to je dogovoreno i koncert
je već službeno objavljen... onda sam u google napisala - Muse concert paris
2010... i otvorilo mi se je, između ostalih, i stranica od Ticketbande
... tak da sam gotovo sigurna da su ovi datumi...uh.. PRAVI DATUMI... xDD
Vidjet ćemo, uskoro, dal sam u pravu :))

TICKETBANDE


Tokio Hotel ponovno u Parizu

14. i 15.10. su ponovno u Francuskooj...
Ovo je zbog promocije novog albuma.. :)


Pozadina na www.tokiohotel.com

Malezija - Kuala Lumpar

Photobucket

Kina - Šangaj

Photobucket


Tomov šal xD

Photobucket

Gucci - 395 dolara (xD)

*ehh...svaka čast onome tko može dat 2000 kuna za šal...xDDD


T-Music (Automatic - Nr.1)

Photobucket


Bill u Grčkoj - perfect <3

Photobucket


Gangsta'...yeah....xDDD

Photobucket


Ovo je preee...

Photobucket


Humanoid....

Nisam vas pitala, kak vam se čine pjesme s Humanoida.. koja vam je najbolja..??
Dal ste vi uspjeli nabaviti album?? :)))
Meni su sve odlične, al izdvojila bi Geisterfahrer, Alien, Dogs Unleashed,
SCREAMIN', World Behind my Wall, Kampf der Liebe.....That Day i naravno, kao najbolju - Attention!! <3

that's it.... :))
pusa svima
<3

- 09:21 - Komentari (6) - Isprintaj - #