Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 10.09.2009.

A sada možemo čuti isječke SVIH pjesama sa novog albuma!!! ;))))))

NJEMAČKA DELUXE VERZIJA
ENGLESKA STANDARDNA VERZIJA

Na Amazon.de je objavljeno sve kaj je trebalo biti objavljeno ;))

Tako i na službenoj TH stranici! ;)

SINGLE PREMIUM - 5.95 EUR (Automatisch, Humanoid, Fan Magnet)
2 PJESME SINGL - 3.99 EUR (Automatisch, Automatic)

STANDARDNA VERZIJA ALBUMA - 18.99 EUR

Engleska
1. Noise
2. Dark Side Of The Sun
3. Automatic
4. World Behind My Wall
5. Humanoid (eng)
6. Forever Now
7. Pain Of Love
8. Dogs Unleashed
9. Human To Human Connect
10. Alien (eng)
11. Phantomrider
12. Zoom Into Me

Njemačka
1. Komm
2. Sonnensystem
3. Automatisch
4. Lass Uns Laufen
5. Humanoid
6. Für Immer Jetzt
7. Kampf Der Liebe
8. Hunde
9. Menschen Menschen Suchen
10. Alien (German)
11. Geisterfahrer
12. Zoom

DELUXE VERZIJA ALBUMA - 21.99 EURA (ta je mojaa...xDD)

Engleska verzija
1. Noise
2. Dark Side Of The Sun
3. Automatic
4. World Behind My Wall
5. Humanoid (eng)
6. Forever Now
7. Pain Of Love
8. Dogs Unleashed
9. Human To Human Connect
10. Alien (eng)
11. Phantomrider
12. Zoom Into Me
13. Love & Death
14. Hey You
15. That Day
16. Screamin'

Humanoid Deluxe DVD
3D Galerija - 24 sata na setu
Galerija - iza kamera
Karaoke područje (Automatic, Forever Now, Noise)

Njemačka
1. Komm
2. Sonnensystem
3. Automatisch
4. Lass Uns Laufen
5. Humanoid
6. Für Immer Jetzt
7. Kampf Der Liebe
8. Hunde
9. Menschen Menschen Suchen
10. Alien (German)
11. Geisterfahrer
12. Zoom
13. Träumer
14. Hey Du
15. That Day
16. Screamin

Humanoid Deluxe DVD
3D Galerija - 24 sata na setu
Galerija - iza kamera
Karaoke područje (Automatisch, Für Immer Jetzt, Komm)

SUPER DELUXE VERZIJA ALBUMA - 34.99 EUR

Engleska verzija
1. Noise
2. Dark Side Of The Sun
3. Automatic
4. World Behind My Wall
5. Humanoid (eng)
6. Forever Now
7. Pain Of Love
8. Dogs Unleashed
9. Human To Human Connect
10. Alien (eng)
11. Phantomrider
12. Zoom Into Me
13. Love & Death
14. Hey You
15. That Day
16. Screamin'

Humanoid Deluxe DVD
3D Galerija - 24 sata na setu
Galerija - iza kamera
Karaoke područje (Automatic, Forever Now, Noise)

+ZASTAVA

Njemačka
1. Komm
2. Sonnensystem
3. Automatisch
4. Lass Uns Laufen
5. Humanoid
6. Für Immer Jetzt
7. Kampf Der Liebe
8. Hunde
9. Menschen Menschen Suchen
10. Alien (German)
11. Geisterfahrer
12. Zoom
13. Träumer
14. Hey Du
15. That Day
16. Screamin

Humanoid Deluxe DVD
3D Galerija - 24 sata na setu
Galerija - iza kamera
Karaoke područje (Automatisch, Für Immer Jetzt, Komm)

+ZASTAVA

*umm...mislim da mi se za sada najviše sviđaju pjesme 'Hunde' i 'Hey Du'..........blaaaaaa... :)) makar su sve jako lijepe, cijeli album je wauu.... ne dobar ne predobar (makar je i to xD) nego su pjesme i album prelijepi....baš onak...sve savršenooo.... <3


Clevver TV o TH-u!



M&G Švedska




*jaooo...da bar sam im ja tak blizu, ja ne bi mogla ovak mirno stajat, ja bi se bacila na ovog Toma... pa pogledajte ga.. zgodniji nego ikada!! DEfiniTivNo!!! ;)) SEXY al zkj ove cure imaju tolko srećee??? ha?? Zkj one mogu na M&G, a ja/mi ne?? ;(( smjc


Tokio Hotel će u OVU NEDJELJU (13.9.09.) BITI na VMA u New Yorku!!!!!!!

Naravno, nisu nominirani.. ali će biti tamooo :))
Jedva čekam..ja gledam to LIVE prijenos.. do 5 ujutro.. :P Nezz zapravo još u kolko počinje, budem se informirala, al tak negdje... Tak je i prošl godine bilo........... dakle.. TH u subotu gostuje u emisiji na Pro7-u... u 20:15.. i poslije te emisije odmah lete za New York :)) weeee

TH - Finska

Photobucket
Photobucket


Lijepi Bill <3

Photobucket

Evo mene natrag... ovih nekoliko dana nisam mogla pisat... i da znate, to vrijeme je pisala SARA, kojoj želim puno puno zahvaliti na tomee.. :))) hihi Oukej.. Nisam mogla pisat.. a možda nit ne budem do ponedjeljka negdje..we'll see ;) Eto, škola je počela, mrzim ju svaki dan sv više i više!! Uf...ne mogu normalno disat dok idem u školu, sve je nekak napeto, nezz kak bi to opisala, bojim se škole!! ;( Bojim se kak ću proć razred i dal ću ga uopće proć..xDDD Ma budem... MORAM! aaaaaaaaa Nadam se da budem..jedva čekam ppraznike neke.. bilokoje, samo da su praznici..! E da, da pitam nešto.. ak netko od vas ima MTV Adriju, dal je koji put vidio tamo novi spot od TH-a??? to me jako zanima.. na Vivi stalno prikazuju.. na Get the Clip u 18:00 je to uglavnom 4. pjesma po redu.. prvo nekaj, drugo nekaj.. 3. justin bieber - one time i 4.TH-automatic..xDD Skužih ja to... nezz dal ste pročitali onaj neki intervju..boo... Bill i Tom su rekli da ih je snimanje tog videa došlo cijelo bogatstvo.. Bill je izjavio da bi za cijenu videa mogli kupiti dva jako dobra Ferraria...a Ferrari jedan dođe oko 2 milijuna kuna... hahahha... znači da su spot platili čak oko 4 milijuna kuna, kaj mislim da je...hmmm... nemoguće...xDD Al ko zna... keine ahnung.... -.-' On........kad dođete na TH službenu stranicu, prikaže vam se ovo za albume, i singl... ;) Ajme to mi se tak sviđa, fkt je dobro... dobra je ideja to! :)) I tak.. e sad moram ić... nadam se da ću uskoro opet ja pisat.. najkasnije u pon il uto.. pusa ;))

*The End*

- 17:03 - Komentari (22) - Isprintaj - #