Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 02.09.2009.

OMG...Intervju za Vivu! 1.dio



*tak mi je žao kaj ovo moram reć...ali... kaj nije ovo previše??? xDD Biiiill....al dobro..sexy je..ali nema sisa...xD Šalim se!


HUMANOID... poslušajte HUMANOID xD

RollingStone.com je objavio 2 minute nove pjesme Tokio Hotela - HUMANOID!!! I sve kaj mogu reći je - wauuuu!

http://www.rollingstone.com/rockdaily/index.php/2009/09/02/tokio-hotels-album-cover-and-humanoid-single-sneak-peek/




Dal je to moguće?? xD Dobit ćemo drugačiji omot albuma???

(Nemojte ovo uzeti kao nešto konačno, ali je lako moguće da dođe do toga... Tom je maknuo postove u kojima je objavio sliku albuma! Zašto? Pa zbog komentara...fanovi nisu zadovoljni... dal to znači da će promijeniti omot??? Vjerojatno da.. ipak ćemo gledati svu četvoricu..Tokio Hotel :)) na omotu albuma! VALJDA! xD Na neki način mi je drago.. ALI.. hmmm...žao mi je zbog njih..zbog Billa pogotovo..ak se je uvrijedio... uf, fkt ne znam! Al s ovime nam je Tom dokazao da čita komentare..xDD)

Ipak ništa od toga....lol.... Malo sam se prerano ponadala...Post je opet online...Sad ne znam pravi razlog zašto su uopće maknuli taj post..Možda da maknu one ružne komentare... -.-' pff.. stvarno nemam pojma! Dosta mojih nagađanja.. :P NISU TOČNA! xD


Nova Billova slika - Arthur i Minimoji 2

Photobucket


Tokio Hotel je u Parizu!

Stigli su tamo danas ujutro!

Photobucket
Photobucket
Photobucket

*ja hoću takvu torbu...xD


Još uvijek čekamo novu epizoduuu!!! -.-'

*end*

- 20:26 - Komentari (8) - Isprintaj - #