Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 02.09.2009.

Gustavova nova tetovaža! :))

Photobucket

OMOT HUMANOID-a!!!!

Njemačka verzija (oko NE svijetli) xD

Photobucket

Engleska verzija (oko svijetli) xD

Photobucket

*ammm...Iskreno? Malo mi je glupo zato jer je tu samo Bill..al ak zanemarim taj dio, sviđa mi se puno!!! :)) Btw, Bill je ćelav...xDD I sad sam baš pročitala neke komentare na Tomov blogu u vezi ovoga.. i nikome se zapravo ne sviđa to kaj je samo Bill na omotu...ehh


Tom je neki dan objavio video ovog klinca na svom blogu..i on se njemu sad zahvaljuje! :))



*ajd baš mi je drago zbog ovog..a ovaj mali je baš iskren... :))


Nova slika - ispred studija!

Photobucket

*ja ovo ne kužim..xD Ko je to? Tom ili Bill?? xD


Bill sa bebom.. <3

Photobucket

to je to...
pusaaa

- 12:22 - Komentari (19) - Isprintaj - #