Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 30.08.2009.

Svaki dan ih doživim na drugi način...

Da...eto, nisam već neko vrijeme napisala neki pošteni post.. a sad je napokon došlo i vrijeme za to.. :) Prije svega, hvala mojoj Sari koja je napisala onaj post jučer i prošli tjedan još jedan.. i svaki mi pomogla napisat... ;) I tako.. zadnjih tjedan dana sam bila kod nje i bilo je stvarno supeer.. i nećemo se sad vidjet neko vrijeme.. točnije za koncert Tokio Hotela.. na koji SIGURNO idemo sljedeće godine, na novoj turneji..makar ne bude u Hrvatskoj!!! :) IDEMOOOO!! Yeah... xD Prošli tjedan smo išle na Paintball...Sara, Tea, Paola i ja... i bilo je stvarno super...ja sam pogođena dva puta, u prst i u vrat.. i još uvijek mi je crveno...xD Oke...čemu ovo da ih svaki dan doživim na drugi način? Pa prvenstveno zobg toga kaj to je tak..hehehe.. Slušam njihove pjesme i uvijek otkrijem nekaj kaj prije nisam skužila, kaj mi prije nije zapelo za oko.. i svaki dan sam sve sretnija kaj ih slušam i svaki dan me sve više i više iznenađuju...i ne vjerujem a će me ovo ikad proć, zato jer u mom životu trenutno nekim stvarima jednostavno dolazi kraj.. sve prolazi, ali Tokio Hotel ostaje! Uzet ću za primjer mažoretkinje...na mažoretkinje sam počela ići nekoliko mjeseci poslije od toga što sam počela slušati Tokio Hotel..govorila sam da ću ić do 25.-e godine(do tad je moguće) na to..i stvarno sam uživala. Jedva sam čekala da mi netko javi da imamo trening..jedva sam čekala svako državno.. svee.. A sad? Moja prva reakcija kad mi neko pošalje poruku - SUTRA JE TRENING U 17:00 NA ŠKOLSKOM IGRALIŠTU! – je ta da mi se digne kosa na glavi...jednostavno sam ih se zasitila i sad samo čekam trenutak kad ću reć da više NE IDEM na to! I jedva čekam taj trenutak..al nije lako kak se čini! Zasitila sam se toga zato jer mi nisu te mažoretkinje pružale nekaj novoga...a Tokio Hotel.. oni mi daju uvijek nekaj novoga..i ne mogu zamislit svoju svakodnevicu bez njih!! :) Ondaaa.....što se tiče svih ovih novih slika, videa, intervjua...i svega ostalog ja sam sa svima, osim sa jednim zadovoljna...Da..Bill izgleda bolje nego ikad..khm..mršavije nego ikad!!! Užasno je mršav i to mu nije zdravo...Baš smo Sara i ja o tome pričale...On je užasno mršav i uz to puši! A tak si jako brzo može navuć neku bolest..a svi znamo na kja mislim.. al neću sad o tome pričati! A niti nema potrebe..on ovo neće pročitati, a i da pročita, ne bi mu to ništa značilo! Tom mi je PREEZGODAN... One dvije naušnice mu jako sexy stoje..dada...i u novom Bravu ima slika jedna...ufff..sa snimanja 'Automatic'-a..fkt je jebeno zgodan! xD Kaj se tiče Georgove cure, jako, jakoo mi je drago! ;) Mogli bi se i Bill i Tom i Gustav isto malo baciti na posao..heh..I upozorenje za Toma – SVE, samo Chantelle NE!! Pjesmeee...ne sjećam se dal sam uopće komentirala 'Automatic' i 'Automatisch'..hmm..nea veze..nemam riječi..pjesme su mi odlične, na njemačkom sam cijelu naučila..sveee!! :) A na engleskom, to znam riječi, al se na drugom dijelu malo zbunim..xD Al budem ja to usavršila.. sad sam malo više pažnje posvetila njemačkoj verziji <3 Dark Side of the Sun, Pain of Love i Human connect to Human... na kraju je ipak ispalo da Tom NE pjeva u nijednoj pjesmi na albumu! A meni se stvarno činilo da pjeva ovo u 'Pain of Love'..Zato jer je na početku, prvi dio.. ajmo reć da se prvi dio prije refrena sastoji od 4 djela..na prva dva dijela mi se je činilo da pjeva Tom, pa na 3. Bill..i na 4. skupa ili samo Tom...al očito je sve to Bill...I po tome se vidi da mu se je glas promijenio...dosta mutiranja! xD Najdraža mi je 'Dark side of the Sun'..baš je posebna! 'Human connect to Human' mi je samo dobra...ima ono nešto, dobra je..stvarno je, ali nije na razini 'Automatic', 'Dark side of the Sun' i 'Pain of Love'! Danas sam pustila sve pjesme sestrični..obožavam ju! xDD Iii...rekla je da je to sad već pravi rock..kolko sam skužila njoj se najviše sviđa 'Pain of Love' - početak, refren, prijelaz i kraj..to bi značilo valjda sve! xDD I ta pjesma joj je već ušla u uho.. i počela ju je pjevušiti.. weee.. I DID IT!! A namanja sestrična, ona ima 11 godina, odmah kad sam došla doma me je zagrlila i pitala dal budem joj pustila nove pjesme od TH-a..hehehe... Moje drugo ime je 'Stoj za stvaranje Tokio Hotel fanova' hahahhaha U utorak je od naših blizanaca rođendan...a i Street Team..Na STD dolaazim.. (valjda) xDD Ma dolazim!! I moja sestra će isto doć..a možda pokupim još nekog! Hahaha To u utorak..a ČETVRTAK je TAJ dan... Premijera novog spota!!! To je to! Jedva čekam..znači četvrtak primijera.. Onaj poslije tjedan počinje škola, a 'Automatic' bi već do drugog petka trebao biti na prvim mjestima Top ljestvica..onda će još malo izaći nominacije za EMA... pa će MOŽDA i za to biti nominirani.. al sumnjam! Prošli tjedan sam si kupila jedne francuske novine.. zakaj?? Hahah... ma naravno, zbog Tokio Hotela.. makar ne razumijem niti riječ! Platila sam ih 16 kuna...hahahah Uf.. Ja sam se raspisala, nakon nekog vremena.. hah.. i evo evo sad nekoliko novosti..intervjue vam, kolko ih ima, ne mogu sama sve prevest, ali imate sve na NEWS BLOGU.... i ako vas zanima (dddd) prijevode tamo pročitajte! :))


Topp Magazine - nova slika

Photobucket


INTERVJU ZA ' I LOVE RADIO' (prijevod na NEWS BLOGU)

PRVI DIO (mp3 download)
MediaFire
MediaFire
MediaFire

DRUGI DIO (mp3 download)
MediaFire
MediaFire
MediaFire




RTL (duži intervju)




Nokia photoshooting

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

*Bill je na ovoj prvoj slici GROZNO ispao..stvarno užas!!!


29.08.09. RTL II News – Kava za rođendan




Pro7 Taff (28.8.2009)




NEWS; WDR Aktuell Tokio Hotel Cologne (27.08.2009)




Bill Make Up – nauči se našminkati baš poput Billa




Animacije <3

Photobucket
Photobucket
Photobucket

*sexy Tom u zelenim gaćama... hahahahaha..mmmmm xDD


Čestitajte rođendan Tomu i Billu!

Nazovite na (323) 767 8310!

Photobucket

*haa?? Ne kužim..xD Ovo je samo za Njemačku? Il za cijeli svijet?? Hahaha.. a ko hoće, nek zove.. ja ne budem! lol... GLUPOST! xD


Auti iz spota 'Automatic/Automatisch'

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Slika koja je pobjedila na UK Street Team natječaju!

Photobucket


Bill cerek

Photobucket

Photobucket


Ingrid i Klaus na TH koncertu u Kolnu 27.8.09. ;))

Photobucket


To je svee...
Pusaa
<3

- 21:06 - Komentari (23) - Isprintaj - #