Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 21.08.2009.

'Automatic' i 'Automatisch' ---> Cherrytree RADIO!!!!

Wauuuuuu...... :)))

Svi smo, zahvaljujući tom kaj Martin ne može držati tajne, prije vremena otkrili da će na CT Radiju biti puštene cijele verzije 'Automatic'-a i 'Automatisch'-a!!! :)))))))) Jesam li ja već prije rekla koliko volim Martina?? xDD Btw.. i meni je rekao da mu je teško držati tajne...hahahha... :))) Bubeek... lol

Photobucket

Photobucket

I EVO IH!!!!

http://ow.ly/kMdb

Tu možete pratiti ili čekati 'Automatic' ili 'Automatisch'.... puštat će ga svakih sat vremena... sljedeći slijedi u 01:00.. pa ako niste čuli, nemojte sada propustiti!!

Mogu sam reć da je ovo definitivno iznad svih mojih očekivanja.. i ne mogu vjerovaat!!!! Ovo je fantastičnooo!!! I uvjerena sam da će ovo biti HIT HITOVA.... :))) I evo... sad mogu definitivno potvrditi ono kaj sam oduvijek pričala.. ZNALA SAM DA ME ONI NE MOGU RAZOČARAT!!! Oni su jednostavno savršeni perfekcionisti koji znaju što mi želimo!! Prema reakcijama koje sam cijelo vrijeme čitala na Cherrytree Records Chatu, ovo ne govorim samo u svoje ime, nego u ime svih fanova!! Ili barem njih 98%!!!

Evo... uvjerite se i sami!!!!






DOWNLOAD!

Automatisch
Automatic

*dead* xD

- 00:02 - Komentari (16) - Isprintaj - #