Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 15.08.2009.

Evo gaaaa...xDD

Ovo sam nedavno rješavala na Facebook-u... pa evo, sad ću i tu kopirati ;)) Btw, ne trebate čitat ak vam se neda.. razumijet ću vas...xDDD

How did you hear about Tokio Hotel?
.bila je zima..xD U školi, sjećam se da sam imala bijelu kapu na glavi i bijelu jaknu i traperice neke ..hahaha Ugl, dvije frendice su bile već fanovi i one su stajale pokraj vrata u učionici hrvatskog..i slale su si jednu Tomovu sliku preko mobitelaa... i ja sam vidjela tu sliku... sjećam se još uvijek naravno koju sliku.. i ja sam njih pitala 'ko je to?' i one su meni rekle Tom... iz Tokio Hotela.. i onda mi malo pričale o njima... i tak.. xD I onda mi je frendica rekla da bude mi donesla jednu bilježnicu u koju skuplja njihove sve slike i to... drugi dan je to donesla u školu, a ja sam si to uzela doma.. i onda sam to cijelooo vrijeme gledala.. a najviše mi je za oko zapeo Toom! I nisam mogla skinut oči s tih slika, pa sam ipak pokušala zaspat, al nisam mogla.. i onda sma si pored sebe stavila tu bilježnicu sa slikama i gledala sam u to dok nisam zaspala.. i već tad sam postala fan..i prije toga sam u OK-u vidla sliku, staru jako, dan prije nego kaj mi je donesla tu bilježnicu.... di Bill ima onaj crveni škotksi šos...xDD I tad nisam znala dal je on muško il žensko.. gledala sam u njega i bila sam uvjerena da je žensko.. i onda sam pročitala kak se zove- Bill.. i onda mi fkt niš nije bilo jasno.. hahahaha I onda sam si zabrijala da ima i žena koje se zovu Bill... al mi je i dalje bilo sumnjivo.. hh.. i tad mi je tek ona dala tu bilježnicu s tim slikama i onda sam skužila da je muško...lol... a nisam ju htijela pitat zato jer me je bilo sram, da ne ispadnem glupa... onak.. ne znam dal je muško il žensko... đizss.. pa kaj je meni?? xDD
i onda nakon nekog vremna mi je druga frendica, išla sam doma kod nje i ona mi je prepržila 'Schrei'.. i prvi dojam je bio 'WTF? Zakaj se tak dere?' xDD to kad sam slušala Schrei.. naravno.. i onda DDM.. <3 savršenoo! Tad sam ih baš počela slušat.. :)) <3

What do your parents think about them?
Mama ih voli i sekica ih voli i tata ih voli...xDD Makar neki put to ne žele priznat! Mama mi zna pjevušit DDM i to joj je njihova najdraža pjesma, ne sviđa joj se malo Billov stil, ali joj je Tom zgodan! Heh.. I plakala se je sa mnom kad sam na netu pročitala da su Tom i Bill poginuli.. to mi je bio jedan od najgorih dana u mom životu! Nisam znala za sebe... grčila sam se u suzama.. grozno!! I moja sekica se je isto tad plakala.. šmrc.. ona zna sve pjesme pjevat, ali ih ne voli kad se posvađamo...lol Onda su glupi... al dok smo si dobre onda su super..xDD A tata... on se je tad isto jako zabrinuo... i svud je tražio neke informacije o tome, al nije niš našao (hvala Bogu).. i da.. mama je tad čak zvala svoju neku frendicu u Njemačku da ju pita dal je ona kaj o tome čula...xDD Ali je ona rekla da nee... i drugi dan je sve na poslu ispitivala dal su kaj čudli za Tokio Hotel, da su Tom i Bill poginuli.. i onda su joj se smijali zato jer je ona ispitivala o Tokio Hotelu... ahh.. Njemci... lol To je bio skandal... taj dan fkt nikad ne budem zaboravila!! Strašnoo.. i još... tata... on meni ne želi priznat da on njih zapravo voli... i meni govore da oni nisu uspješni.. ovo ono.. ali pred drugima.. jooj.. jednom sam bila kod njega na poslu i onda je neki njegov frend me pitao kaj slušam i to.. i tata je umjesto mene odgovorio – „A ona ti sluša Tokio Hotel.. nisi čuo za njih, al oni su ti jako poznati.. oni su ti iz Njemačke i već su puno nagrada osvojili.. imaju jako puno fanova.. i neki dan su bili na televiziji zato jer su osvojili neku jako važnu nagradu!“ loool... ja sam se samo onak potajno smijala dok je on to govorio..xDD I tak je bilo i kad su mi doma došli popravljat komp... na pozadini je bio TH... i onda je taj koji ga je popravljao pitao za TH.. i tata je opet cijelu povijest TH-a ispričao!! Ma sve on zna o njima!! LOL

Favorite band member?
..a meni su fkt svi oni na drugi način dragi.. i sve ih puno, punooo volim... ali naravno da ću izdvojiti Toma <3

Why?
Zato jer je poseban i svaki njegov pokret je poseban.. xD Na svaku njegovu riječ, makar nie smiješna, se nasmijem!!! Zato jer je poseban! lol

Favorite song by Tokio Hotel?
To mi je uvijek bilo jako jako teško pitanje zato jer se nikak ne mogu odlučiti... evo kaj ću napravit..

Schrei album:
najljepša- Wenn nichts mehr geht,
najbolja- Ich bin nicht Ich,
najposebnija- Druch den Monsun

Zimmer 483 album:
najljepša- Spring Nicht i Heilig,
najbolja- Ubers Ende der Welt,
najposebnija- An Deiner Seite

ii... In die Nacht... prekrasna.. ii.. 1000 Meere... ii... Hilf mir Fliegen..xDD
ne... sad sam skoro sve nabrojala... fkt u svakoj ima nekaj posebno!! Ne mogu se odlučit!

Do you like twincest?
nee... ovo u zadnje vrijeme je to postalo pretjerivanje!!

Do you own any Tokio Hotel stuff?
Ohh... pa naravno... xD Al ne onolko kolko bi htijela... imam sve orginalne cd-e i dvd-e.. Schrei, Zimmer 483, Scream, Leb die sekunde – behind the scenes, Schrei – live, Zimmer 483 – live in Europe, Caught on camera (2 dvd-a).. I to sam se, možemo reć, odjednom kupila.. nedavno.. nisam nišorginalno imala osim Scream i Zimmer 483.. i onda sma si ja počela skupljat pare za ovo sve..xDD Pa čak u školi nisam ništa jela da bi skupila kaj prije novce za te dvd-e i cd-e..;)) Ondaa.. imam majicu, imala sam dvije, al sam jednu dala jednoj curi :( i poslije sam požalila.. mahh.. nea veze.. imam bedževe, kalendar od 2008.e, dvd-e na kojima sam si snimala emisije u kojima je bio TH... imam cijeli Comet 05, 07, 08 i 09 na dvd-ima... i cijeli VMA 08! ;) i sve spotove na tim dvd-ima... naravno i EMA 08 i 07 , samo dio di je TH! ...postere naravno, e da.. jednu bilježnicu.. 'povijest tokio hotela'... al ne da mi se u to baš pisat, tak da nema ništa previše unutra! Imam sve članke iz hrvatskih časopisa.. al toga nema baš puno.. kme.. i još puno sitnicca... eeeee i naravno moja vrataaa... na koja sam užasno ponosna... cijela su u Tokio Hotelu! ;) i jastuk veliki... to sam dobila od one mamine frendice iz Njemačke... one kojoj su se na poslu smijali jer je ispitivala za Tokio Hotel...xDD

Do you do anything special when one of the band members has birthday?
Pa uglavnom ne.. al svima, apsolutno svima govorim da im je rođendan... i tak... ove godine ću se možda napit.. lol! Samo za njih i njima u čast!! Hmmm... razmislit ću još o tome.. i evo.. upravo sam se sa svojom dragom sestrom dogovorila da ćemo skupa napraviti tortuu... hah... s njom sam se dogovorila zato jer bude ona to radila.. da ja to radim onda bi mogla stajati samo za ukras... ni ja sama to ne bi probala.. hahaha OTROVNO! Opasno po život..xDD

How many posters do you have of them on your walls?
Baš na zidovima – 20.. prije sam ih imala više, ali onda su se stalno odljepljivali i to me je živciralo.. i bilo je 'neuredno'...a ja to ne volim.. sada ih je manje.. i baš sam si ih lijepo posložila..xDD i tak mi je najbolje! A inače ih imam 58! To je iz hrvatskih časopisa i tu i tam iz kojeg njemačkog Brava.. neću bzv trošit novce na to, kad ih tak i tak ne lijepim sve... al sad, kad dođu ovi novi ću ih kupit!! Trebaju mi novi... sad kad je i TH 'novi'.. xDD

Do your friends like Tokio Hotel as well?
Paaa... prijatelji do kojih mi je najviše stalo da! Za one dalje me nije briga... :)) I nije to da ih sad vole, al nemaju ništa protiv njih! :))

What do your classmates think about you liking Tokio Hotel?
Pa oni znaju da sam ja jako veliki fan Tokio Hotela i nemaju ništa protiv mene zbog toga! Ali ima nekih naravno koji ne vole TH, al takvih i nema baš puno! U razredu osim mene još nekoliko osoba sluša TH, al niko nije fan ko ja! Heh *proud* xD A i da mi netko ide govorit nekaj protiv TH-a baš bi me bilo briga! Zato jer su to uglavnom osobe koje slušaju cajke, a njihovo mišljenje o glazbi ne mogu poslušat, zato jer nije vrijedno..xDD

Do you always watch Tokio Hotel TV on YouTube?
Da, naravno!

Can you look at a picture of Tokio Hotel and immediately tell how old they were at that picture?
Daaaaa!! To je bar očito!

Have you seen the newest Tokio Hotel TV DVD ‘Caught on Camera’?
The newest?? xD Naravno da jesam... i to ne samo jednom! LoL

HAVE YOU EVER:

… Drawn any of the guys from the band
A kaj mislite da radim u školi pod dosadnim satovima??? xD

… Written a fanfic about them
..nop

… Gone to any of their concerts, how many and how did you react
Ahh.. sve bi dala da jesam i sve ću dat da budem!! Nadam se uskoro.. i jedva čekam sljedeću turneju zato jer to ne mogu propustit.. i tad će mi se napokon ostvariti san!!! San koji sanjam već 3 i pol godine!!! :))

… cried while watching a Tokio Hotel video, if yes, which one
A ja stalno plačem dok gledam videe... najviše kad gledam snimke s koncerata.. Onda kad se zamišljam tamo u prvom redu ispred njih... da ih gledam i da ne vjerujem da se to upravo događa.. da su oni ispred meneee... načekat ću se ja.. bar još pola godine.. hah al se ipak nadam da će to biti još ove godine zato jer sam onda uzalud na novoj godini skakala ko budala i vikala: 'aaaaaaa... ove godine idem na koncert od Tokio Hotelaaaa!!!! Aaaaaaa' lool..... iii plačem kad vidim videe di su oni tužni... smjcc

… Dreamt about Tokio Hotel while sleeping
ohhh.. ne nisam...xDD Sanjala sam ih barem milijun puta!!! I vidjela sam ih u svakom izdanju!! I znala sam se probuditi iz tih snova i počet se plakati.. il sam već u snovima plakala... i sanjala sam ih gole.... maaa svakakve sam ih sanjala..XDD

… Talked with Bill, Tom, Georg or Gustav, and what did you say to each other
Da da... svaki dan se čujem najmanje tri puta sa svakim od njih!

COULD YOU EVER:

…Imagine Tom wearing Bills clothes or Bill wearing Toms clothes
A mogu zamisliti.... i već sam ja to i probala zamišljati.. ali čemu to?!

… Get a piercing in you lip, eyebrow or tongue just because Bill and Tom has piercings there
Da, ofc! I već sam odlučila da ću si stavit pirs na jezik, a ak odustanem od toga, još uvijek ostaju obrva i usnica! ;)

… Get a tattoo with something Tokio Hotel related
Paa... nezz... ne bi baš htijela više tetovaže,... prije jesam.. al sad više i ne baš.. al ak se budem ikad tetovirala, onda bude to najvjerojatnije logo TH-a.. al mali neki... ;)

BILL:

Do you like Bills hair
Da!!!!!!

Bill with or without makeup
Bez! A sa, kad ne pretjera... al na kraju krajeva – sve to njemu dobro stoji! <3

How did you react when you heard that Bill had to get surgery
Plakala sam se jako jako i samo sam se molila i nadala da bude opet propjevao i da bude sve ko prije!!

Which of his tattoos do you like best
Freiheit 89 i zvijezduu... ne mogu se odlučit!

Which of his piercings do you like best
jezik

WHAT DO YOU LIKE BEST:

The German “Zimmer 483” or the English version “Room 483”
Zimmer 483

Are their songs best in German or English
Pa kako koje... npr. Schrei i Don't jump su mi puno bolje na engleskom, a ostala većina na njemačkom!

Bill or Tom
Joj... za malo Tom! xD

Georg or Gustav
Hmm... Gustav <3

---The End---

- 18:07 - Komentari (10) - Isprintaj - #