Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 09.08.2009.

Okeeej... nadam se da naziv ništa ne govori!!! xD

Tomov Blog 09.08.09.
AUTOMATIC - AUTOMATISCH
Moram priznati da Bill i ja nismo imali isto mišljenje o tome koje pjesme staviti na album ;) ali se za ovu pjesmu nismo mogli više složiti! Prvi singl našeg nadolazećeg albuma HUMANOID će se zvati AUTOMATIC (njemačka verzija: AUTOMATISCH)

*sad me zanima jedno... možda sam ja odgovorna za to kaj je Tom to objavio... malo mi je sumnjivo.. Ja sam jučer Martina pitala dal je to istina... on je rekao da mu je teško držat tajne i da ga to ne pitam... khm.. i onda se je on javio braći Kaulitz...i rekao im da sam ga ja to pitala i da budu ga sad sve više fanovi to ispitivali.. ovo ono.. i onda im je on rekao da nek objave naziv tog singla da ga ne gnjavimo... ccc.. E sad.. možda si ja malo previše umišljam.. ali realno gledano, moglo je biti tak!! I ja i vi(molim vas) ćemo gledat to kao da je bilo tak... i sad mi trebate biti zahvalnii!! Ajme kak sam ja posnosna sad na sebeee..LOL.. Sad mogu slobodno reći: TOM JE OBJAVIO KAKO ĆE SE ZVATI SINGL SAMO ZBOG MENE! hahahahahahahaha.... nadam se...xD sretansretansretanbeljbeljbeljzubozubozubozubozubonaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtywinkwinkwinkroflroflroflcoolcoolzubozubosmijehsmijeh
Uglavnom.. sad o tom Automaticu... meni se naziv uopće ne sviđa! Nekak mi je i to i album.. previše robotski.. ne znaaam... mislim... samo se nadam da pjesma nije kakvu ju ja zamišljam.. xDD Al ak se i Tomu i Billu svidjela vjerujem da je dobra.. i nadam se tome.. i s tim ću se i tješiti.. :)) do 27.8. :))



---END---

- 14:18 - Komentari (10) - Isprintaj - #