Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 09.08.2009.

RTL Punkt 12 (7.8.2009)



Suradnja s Andreasom Carlssonom

Photobucket

Na svom blogu je objavio neštoo...xD On je švedski tekstopisac koji je s Tokio Hotelom napravio barem jednu pjesmu. Jučer je napisao kako je čuo pjesmu i kako odlično zvuči.

"Vratio sam se. Doručak na suncu, ima li nešto bolje od toga? Sinoć sam bio na lijepoj večeri sa Ulf Ekbergom i ekipom. Rade novi album s Ace Of Base-om ovdje u LA-u. Danas sam otišao jako rano i napisao sam tekst bendu s kojim radim već neko vrijeme, ali još uvijek ne mogu reći koji je to bend! (.....)"

sljedeći dan

"Dugo sam sanjao o tome da radim s Tokio Hotelom za koga mislim da je najbolji bend. Jučer se je to i dogodilo! Biti će to dobra pjesma :) Držite fige!"

komentari:

(Vezano uz tu suradnju) "Misli pozitivno, budi sretan/na! To neće biti neko pop sranje. Vidjet ćemo!"

"Upravo sam čuo pjesmu Tokio Hotela koju sam napisao...zvuči jako dobro!"

Ovo sam našla na YouTube-u... trailer o tom Andreasu... ove pjesme koje se puštaju u tom videu je on napravio... i ima dosta hitova... samo mi se ne sviđa to kaj je surađivao i s Katy Perry -.-'... al dobro... TH mu je najbolji bend.. tak da ću mu ovo oprostiti to..xD Ugl, prema ovim pjesmama ne možemo zaključiti o kakvoj se vrsti glazbe radi zato jer ovdje ima dosta toga, al prevladava pop... i sad sam zbunjena..rolleyes..dobro.. ona pjesma na 00:26 je izuzetak..i ona na 00:42..i na 01:12...hmm... ma vidjeet ćemoo!! Al po meni su sve ove pjesme jako dobre.. :) Sad još više jedva čekam album! boom boom...xD



Oh..evo našla sam još i ovo na Wikipediji, neke od pjesama na kojima je on radio!

Clay Aiken's hit single "Invisible" and "Lonely No More".
Bon Jovi's "Everyday", "You Had Me From Hello", "Misunderstood", "All About Loving You", "Hook Me Up", "Alive" and "Bounce".
Kevin Borg's hit single With Every Bit of Me".
Backstreet Boys' hit single "I Want It That Way" and songs "Drowning", "Everyone", "Not For Me" and "It's True".
Def Leppard's song "Unbelivable".
Diana DeGarmo's hit single "Dreams" and "Emotional".
Celine Dion's songs "That's the Way It Is", "Coulda Woulda Shoulda", "I'm Alive" and "The Greatest Reward".
Hilary Duff's songs "Crash World" and "Who's That Girl".
Europe's song "Last Look at Eden"
Ana Johnsson's hit single "We Are" from Spiderman 2 Soundtrack.
Lindsay Lohan's song "Symptoms of You" and "I Live For The Day".
Jesse McCartney's hit single "Because You Live".
'N Sync's hit songs "Bye, Bye, Bye", "It's Gonna Be Me", "That Girl" and "Just Don't Tell Me That".
Katy Perry's "Waking Up In Vegas".
LeAnn Rimes' songs "Life Goes On" and "Suddenly".
Britney Spears' "Born to Make You Happy", "I Will Be There", "Deep In My Heart", "Can't Make You Love Me" and "Where Are You Now".
Paul Stanley's hit single "Live To Win".
Carrie Underwood's hit single "Inside Your Heaven".
Westlife's "When You're Looking Like That", "Written In The Stars", "Obvious", "Soledad", "Somebody Needs You", "No, No", "I Need You" and "Open Your Heart".
Amanda Stott's, Bryan Rice's, Tobias Regner's and Jennette McCurdy's versions of "Homeless Heart" (co-written with Desmond Child, and Harry Sommerdahl).

*to me sad baš veseli... Britney Spears, Celine Dion, Bon Jovi... i sad TOKIO HOTEL!!! :))))) wauuu yesyes


Nitko ne može reć da ovo nije preslatko...zato jer stvarno je cerekcerek

Photobucket


Glasajte za najbolji bend OVDJE!


Ich Bin Nicht Ich - piano version




FUJ TOM!!!

Photobucket
Photobucket

*ajmeeee... izgleda odvratno, napušeno...ajmeeee... aaaaaa... jel to uopće on.. ne liči na sebe! Meni je slabo! Sad idem povraćat...xDDD Šalim se... al ovo je stvarno dovratno!! bljaak! Ne samo zato kaj ima cigaretu u ustima nego i zato kaj izgleda odvratno, i to mu uopće ne stoji.. morate priznat! Od danas sam službeno zaljubljena samo u Gustava! heh ;)

---The End---

- 11:14 - Komentari (14) - Isprintaj - #