Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 08.08.2009.

Martin iz CTR-a mi je odgovorio na pitanjeee!!!!!!!!!!

Daaaaa... al na žalost nemam dokaza..xDD
Nisam znala kak se to može pretvorit u sliku.. i poslije kad sam saznala je već bilo prekasno zato jer tam nema povijest chat-a! :(( A to kaj sam ja napisala je već otišlo.. šmrcc
UGLAVNOM.... pitala sam ga dal je istina to da će se novi singl TH-a zvati 'Automatic'? heh
a on je odgovorio sljedeće: NinnTH - It's so hard for me to keep secrets. don't ask me that plz
hahahaha.... NinnTH(obratio mi se..xD) - Jako mi je teško čuvati tajne. nemoj me to pitati molim te
I ja sam mu samo rekla - ok!

hehehehehe... laalalalala... ajme kak sam si sad sretnaaa!!!! :)) xDD
Hm.. sad, kaj mu je ovo trebalo značit?? xDD NIŠ! :P Jbg, nisam niš pomogla... hahahaha :((

- 18:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #