Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 06.08.2009.

Hahahahahahahahaha... LooooooL

Znam ja da je to samo posao... ali Chantelle???????? khm...



*Mislim ak nema niš između nje i Toma onda oke... al su ovi iz Flipsyde-a rekli da oni dvoje sada izlaze.... ahh... Samo me zanima.. kaj ona radi u ovom videu?? xD Mislim.. ovo je bilo retoričko pitanje, zato jer je očito kaj radi.. :P
Btw, na početku možete čuti ono ' Red One'... i ima još jedna pjesma, od Kat de Lune, Run the Show... tamo isto ima to 'Red One' :))



Tom i Bill su dobili 15 000 eura!! xD

Svi se vjerojatno sjećate one tužbe... tužili su jedne novine zato jer su bez njihovog dopuštenja objavile njihovu sliku.


06.08.09. Tomov Blog
NAŠE PRVO SASTAJANJE BENDA...
Jučer sam prekapao po videima mojih roditelja i nećete vjerovati što sam otkrio: snimku prvog sastajanja našeg benda! Jako smo se zabavljali i kemija između nas se je jednostavno dogodila.... ;-)



*hahahahahahahahahaha... xDDD Stvarno sam se nasmijala... makar sam ovo već davno prije vidjela..đizss... xD


Naziv singla - "Automatic" ????

Ma neee... to je objavljeno na nekoj francuskoj stranici koja je objavila i ono da će album izaći 02.10.! Kaj naravno od strane menagmenta nije potvrđeno... I mislim da ovo nije istina! Takve glasine nisu nikada točne... Molim vas lijepo, za 'Humanoid' dal je ITKO pretpostavio da će se tak zvat?? Nije se znalo do kad Tom to službeno nije objavio na svom blogu! Tak da ću ja, osobno, ovo uzet zdravo za gotovo!


to je to.....
mahmah

- 22:04 - Komentari (8) - Isprintaj - #