Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 21.07.2009.

Sin Davida i Viktorie Backham je fan Tokio Hotela?!?!

Daaaaaa.... obratite pozornost na njegovu majicuuu!!! ;))))))
To je Brooklyn (10), slika je slikana na utakmici njegovog tatice (xD) u Kaliforniji. :))

Photobucket

Photobucket

Photobucket



Nokia i Tokio Hotel

Photobucket

Najuspješniji njemački rock bend Tokio Hotel je potpisao unosan milijunski ugovor baš na vrijeme, sada kada se diže prašina oko njihovog novog albuma. Četvero glazbenika iz Magdeburga će u budućnosti ponuditi svoja imena i lica proizvođaču moblilnih uređaja Nokia. To je potvrđeno od strane Tokio Hotel menagera Davida Josta. On nije iznio financijske detalje tog ugovora. Do sada, Tokio Hotel nije bio odlučan da sudjeluje u reklamama; glazbenici nisu htijeli biti previše povezani sa poznatim brandovima.

"Dio ugovora između ostalog je poster kampanja i ekskluzivan nastup," rekao je Jost. Koncert će biti održan u Njemačkoj sa akustičnim instrumentima; ulaznice će biti izvučene i nisu na prodaju.

*sviđa mi se ovo jako... poster kampanja?? Pa onda će te reklame biti i kod nas... gledat ćemo ih po plakatimaaa.... aaaaa yesyes


BRAVO: Intrevju sa Gustavom!

*Pišu o svemu što se je dogodilo i što nam je već svima poznato! Pa ću prevest samo ukratko ono što je važno.*

Gustav: "Sada sam već bolje. Okey, nisam odlično, ali sam ipak bolje."
Nema pojma zašto je napadnut, "Nemam pojma, možda je pio nešto čudno." ali svjedoci kažu da je djevojka koja je razgovarala sa Gustavom djevojka napadača i da je razlog napada bila ljubomora i zavist. "Zavist može natjerati ljude da naprave grozne stvari," rekao je Gustav "Ali ja nisam baš neki ženskaroš da bi netko postao ljubomoran."

Gustav je protiv napadača potignuo optužbu, ali on ne traži osvetu "Ali se nadam da će krivac shvatiti što je učinio i da više neće upadati u nevolje. Osvetoljubiv ja nisam." usprokos tomu te noći će se sjećati do kraja svog života. "Ožiljci će ostati, ali ne mislim da su prestrašni. Ima puno važnijih stvari u životu." Gustav gleda pozitivno: "Mogao sam dobiti udarac bocom u oko, tada bi tek bilo grozno. Mogu biti sretan što sam dobio udarac od iza, a ne od naprijed. Drugim rječima, hvala im što su se šuljali, nisam bio slijep." Kako će se Gustav zaštititi od takvih napada u budućnosti? "Do sada sam uvijek mislio da je važno održati moju privatnost bez bodyguarda, koji prate svaki korak koji napravim. ne želim izgubiti svoj stari život. Ali kako da to spriječim u budućnosti, još uvijek ne znam."

Jako je zahvalan svim svojim prijateljima i fanovima: "Primio sam nevjerojatan broj pisama i podrške. Nevjerojatno je koliko su mi ljubavi pokazali, dirnut sam. Neizmjerna vam hvala!"

*nije on baš neki womenizer... xDD Kao Tom... hehe... a kako je dobar.. ne želi osvetu i zadovoljan je malim stvarima... a bubex...cerek

*The End*

- 23:42 - Komentari (4) - Isprintaj - #