Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 21.07.2009.

21.07.09. Tomov Blog

EVO NEKOLIKO GRIMASA...
..Billa i mene u našem studiu. Kao što možete vidjeti, sviđa nam se novi album :)

Photobucket Photobucket

*hahahahaha.... sviđa im se novi album....lol.... i mora im se sviđat! xD
a slikee... uuuu.... sve kaj moru reći je: finofinofinofinofinofinofino hehe :)


Peticija protiv Cherrytree Recordsa!

http://www.ipetitions.com/petition/thctr/index.html

*wauuu... nisam ni naslućivala da će do toga doć! Realno fanovi s ovim ništa neće postići... ali onaj ko je ovo napisao, obrazloženje čemu ta peticija, stvarno je dobro sve obrazložio i slažem u svemu s tom curom... ali ja ipak nisam sigurna da je pravo rješenje ova peticija... Znate i sami da sam u potpunosti protiv onog komentara Martina i Deana da oni koji ne podržavaju Toma da nisu pravi fanovi... ne znam ni sama više kaj bi rekla na sve to... preumorna sam od toga! i od CTR-a i od Chantelle i cvijelog Flipsyde-a, tak da mi se više o tome ne da raspravljat (bar u ovom trenutku xD).. ugl, tko želi potpisati neka potpiše....... :)


Wikipedia

pe

to je svee...
mahmah

- 20:58 - Komentari (9) - Isprintaj - #