Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 20.07.2009.

Kakav Reset?!?! xD

Dap... kakav 'Reset'?? Album se zove 'Humanoid'!!!!!!!!!!! Meni je u početku sve nekak...hmm, ajmo reć da nisam zadovoljena... ali kasnije kad malo razmislim o tome mi se počne sviđati... tako i ovaj 'Humanoid' prije ne da mi se nije sviđalo nego sam očekivala nekaj malo drugačije... a sad.. wauu...xDD lol... CIJELI dan ponavljam hjumanoid, hjumaoid, hjunanoid.... svojoj sestri govorim da je hjumanoid...xD Za one koji ne znaju.. Humanoid je čovjek, li nije čovjek.. sličan je čovjeku... hmm, možemo reći robot! Zašto 'HUMANOID'? David Jost je rekao da je Bill htio da naziv albuma bude isti na svim jezicima... i zato Humanoid.. ;))) baš posebno......cerek

Photobucket

20.07.2009. BRAVO Web TV




CTR - novi album!

Photobucket

CTR: "Novi Tokio Hotelov album će se zvati 'Humanoid', a izaći će u listopadu."


Još 'vijest'i s CTR chata!

Photobucket

Photobucket

Flipsyde: "Chan i Tom izlaze."

*??? aaaaaaaa.... lol... to im je valjda značilo da su skupaa.. waa, znači Tom nam ima curu (još da si je neku pametniju našao xD)...heh, al dobro, on je i sam u nekom intervjuu rekao da nije važno dal mu je cura glupa ili pametna... znači ovdje mu to i vrijedi.. :)


I oprostite, al moram stavit nekoliko slika od Andrea... (jučer sam ga u postu spomenula)

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

*uživo je još zgodniji, presladak je stvarnoo i kak se smijee slatkoo...awwwwwww... <3 141 <3
i da, hvala Bogu kaj ima facebook! :))



to je too.. pusaa svimaa..
mwaaa

- 21:42 - Komentari (5) - Isprintaj - #