Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 16.07.2009.

BILD.de - snimka iz kluba



Izjava vlasnika kluba: "Oni su i prije bili upozoravani zbog agresivnog ponašanja. Dali su mi sovju riječ da ne nešto poput ovoga više nikad neće dogoditi. Tu riječ su sada prekršili. Pravi su kukavice, njih trojica idu napadati dečka visokog 170 u isto vrijeme. Prave se da su jaki, a onda naprave nešto ovakvo. Ponudit ću svoju pomoć, da ih odvedem prd lice pravde, svojom izjavom. To nema veze s gustavovom promocijom, sve je riječ principa. Želim imati čisti klub!"

slike:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

*moram priznat da sam malo dramatičnije ovo zamišljala... ovaj izlazak iz kluba... Gustav se je išetao.. a ja mislila da su ga na bolničkim kolicima van vozili..OMG... ahh moja mašta xDD


16.07.2009. Tomov Blog
FILMOVI KOJE ĆU POGLEDATI OVOG LJETA!
...ovdje je i #4




16.07.09. RTL Punkt 9




15.07.09 Bravo WebTV




Novine iz PERUA pišu o napadu na Gustava!!!

Photobucket Photobucket

*u Peru-u pišu, a kod nas NIŠTA.. jedino onaj jadni članak na dnevnik.hr... :(( Mi smo jebeno zaostali!!! Ja hoću negdje drugdje ić živjet..xDD

- 19:09 - Komentari (4) - Isprintaj - #