Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 07.07.2009.

Novi album 2.10.????

Nova glasina, naravno, nepotvrđena! Od kud sad to? heh To je navodno službeno potvrđeno od Polydor-a, benda, koji su to otkrili na DVD COC i rekli su da je moguće da će se album zvati 'Reset'...

??????????????? WHAT THE FUCK ?????????????????
ja ovo nisam baš najbolje skužila...xDDD stvarnoo.... pa ko su oni? od kud im takve bedastoće? već od kad se je nagađalo daće se album zvati 'Reset', al ja sam 99,9% sigurna da neće... pa nisu valjda glupi da idu govorit ime albuma godinu dana prije nego kaj album izađe i tad uostalom nisu imali niti pjesama... možda 2-3... xDD Oke... datum... nisam baš sigurna daovima možemo vjerovati, ali tu negdje bi album i trebao izaći i uz to, 2.10. je na petak, a u Njemačkoj svi albmi i isnglovi izlaze na petak.......


Tomov Blog 7.7.09.

KOMENTARI, IMA LI ZAINTERESIRANIH?
Ljudi, ja mislim da nam nedostaju komentari ovdje na blogu. Što vi mislite?

-DA, Tom!!! Definitivno hoću biti u mogućnosti da ti kažem 'Hello'
-Ne znam - nisam baš sigurna
-Ne! Molim te nemoj staviti komentare - odlično je bez njih!

Photobucket

*kad sam vidjela, stvarno sam bila oduševljena...ali poslije sma pročitala nekoliko komentara od fanova... i zamislila se... da Tom i stavi komentare, svi znamo kaj bi to bilo! 'Tom, ich liebe Dich'; ' Tom, say hello to Bill'; 'Tom, will you marry me?!'; 'I love you, you are everything to me, I just can't wait to meet you, I know I will, because I have that feeling that we are born to be together!' ...........................xDDDDD I Tom to sve sigurno neće čitati, a i da čita, neće se NARAVNO obazirati na to... ja mu mogu samo napisat da moraju doć u Hrvatsku...hehehe... al znam opet da budu to pisali fanovi iz svih država, tak da to isto ne bude odvelike koristi... ne znam... po tom pitanju bi možda bilo dobro... ali ovo, da budu mu pisali fanovi i ove gore grozote kaj sam već navela, je sigurno...al on je valjda svjestan toga... vjerojatno je.. ja se sad nadam da budu i da ne budu ti komentari...hahaha... svejedno mi je =)) vidjet ćemo ;) Ak budu, onda ću ja svaku sekundu mu ostaljat komentare datrebaju doć u Hrvatsku!!! hahaha... ili ne? ;))


Bill - SEXY naughty (photoshop)

Photobucket

to je to... pusa svimaaa =))))
<3<3<3

- 23:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #