Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 04.07.2009.

04.07.2009. Tom's Blog

VOILŔ!
Jedva čekam da upoznamo naše nove dizajnere pozornice i napokon razvijemo neke nove LIVE ideje. To je vjerojatno najuzbudljiviji dio prije početka turneje. Pa, dakako ne uzbudljivije od izazova učenja Billa, Georga i Gustava svih njihovih riječi pjesama i sviranja instrumenata na vrijeme :D... Ali dok god ne bude 'show time', ja ću nastaviti prikupljati neke ideje.
Na primjer, ova pozornica je fantastična!



*ajoj..xD Meni je pozornica jadna... mislim, normalna je...ali ovo efekti su fantastični! Kao i što je Tom rekao... O tome sam baš razmišljala neki dan dok sam gledala DVD Zimmer 483 live in Europe... kak će pozornica izgledat na sljedećoj turneji?! eh, jako se veselim tome... na 'Zimmer 483' turneji mi je isto bilo odlično, pogotovo onaj početak: počinje svirat, ja mislim da 'Ich Brech Aus' i onda stane i 'boom', upale se svijetla....onda onaj neki zvuk... i počinje neko hodati, čuju se koraci...aaa... i tad stanu i otvara netko vrataa i onda opet onaj neki zvuk, a nakon toga, ono famozno, na kaj se ja uvijeek, al stvarno uvijek naježim... : 'Willkommen Sie im Tokio Hotel... Die Zimmer 483!' a fanovi počinju sve jače i jače vrištati... i tada počinje Tom svirati... diže se ono željezno xD i vide se oni.. Bill izlazi na pozornicu i počinje pjevati 'Ubers Ende der Welt'...aaaaa... savršeno... pokazala sam to svojoj sestrični koja nije fan TH-a i ne voli Billov stil, al ga poštuje.. uglavnom i ona se je naježila i bila je baš ko neki fan, onak sva 'aaaa' hehe... i kad sam joj pustila nove pjesme 'Dark Side of the Sun' i 'Pain of Love'... čudno me je pogledala i pitala: 'To je Tokio Hotel??' i onak klimala glavom, kao 'dobro je' xDD a ja sva sretna, zato jer se ona baš razumije u muziku i poštuje tuđa mišljenja i može svu muziku poslušat, zna kaj je kvalitetno i ne podnosi samo cajke, tj. ne poštuje ih..(zna što je kvalitetno)xD i ja jako poštujem njezino mišljenje o svemu zato jer pametno zbori. xD.. i zato sam bila još sretnija..heh
Onda, di sam stala?? Pozornica....emmm... ja bi da bude nešto MEGA.. svi vjerojatno znate kak izgleda od U2-a sad na ovoj turneji... ne mislim ja da treba biti tako nekakva, na kraju krajeva TH ne bi mogao tak nekaj napravit zato jer veliku većinu svojih koncerata imaju u dvoranama u koje takva pozornica ne stane... ja bi samo htijela da je nekaj tak MEGA... a oni to mogu napraviti i u nekoj areni... Neki dan sam gledala koncert od Rihanne i to je bilo prvi put da sam vidjela neki dio s njenog koncerta, mogu reć da sam se razočarala i više sam očekivala od nekog poput nje...Pozornica joj je...hmmm... pa dosadna... na ovom kaj sam ja gledala je imala neki naslonjač i pola koncerta je sjedila u tome, i sjedila je većinu koncerta na stepenicama... kao da joj se neda.. za razliku od nje, Beyonce je skroz druga priča... na njezinom koncertu sam bila i bilo je predobro, ona je plesala punih dva sata bez prestanka, meni bi srce otkazalo da tolko plešem... i to nije onak neki lagani ples... ona se, doslovno, ubije, da sve od sebe, cijelu sebe unese u to... pozornica, prije početka koncerta mi je izgledala dosadno, nekak preobično... zanimalo me je kak će doć do onoga u sredini, u sredini, među publikom je bila neka mini pozornica...a do toga nije niš vodilo.. poslije me iznenadilo kad se je na to spustila... bila je na onom u zraku... ne znam točno kak se to zove...xDD al uglavnom, na tome se je okrenula... fascinantno.. stvarno predobro...ona naprijed, glava pozornica nije bila sad ništa baš spektakularno, ali je bilo oke... bile su neke stepenice koje su se dizale i iz kojih je ona izlazila... najbolje na koncertu su mi bili oni efekti iza... bio je jedan, koji je bio poseban... more iza, ocean... prelijepo... i videi koje su prikazivali dok se je presvlačila... se je bilo jednostavno odlično!! Makar sma od neke žene, dok smo izlazili, čula komentar "Bilo je super, ali ne znam zašto, ja sam očekivala nešto više!" ahh.. ženu je očito teško zadovoljit...xDD Meni je bilo odlično...pogotovo prije koncerta, ispred Arene kad smo mi, TH fanovi pjevali TH pjesme... Sara, Adelina, Zrinka, Nikolina, Tea, Paola, Zrinkina sestra i ja... stvarno je bilo lijepo...sad sam malo skrenula s teme.. al nema veze... to je svee..:)

Evo, to je to...
'Smash Into You' - Beyonce / Zagreb 26.04.09.




Ili ovaj početak... isto iz Zagreba
*tu sam ja poludila...xDD i imam dokaz.. video...lol



Baš je lijepo bilo :))) Al kad pogledam.. ovdje se baš ne vidi kak bi se trebalo vidjeti, ovaj koji je snimao je puno propustio... ja sma bolje vidjela...xDDD A platila sam kartu samo 140 kn... a na kraju sam bila na mjestu onih koji su ju platili oko 300 kuna...haha belj

pusaaa
mah

- 19:09 - Komentari (16) - Isprintaj - #