Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 28.06.2009.

Twiteriii...xDD

Uuuuu...ko jedva čeka sutraa???? (Tomov Blog)???? naughtynaughty

Chantelle Paige Twitter

Netko joj je valjda napisao da ona iskorištava Tokio Hotel fanove, na što je ona odgovorila:

Photobucket
Photobucket

"Vjeruj mi, imaš ozbiljnih problema :) Nitko ne može iskorištavati TH fanove ;P"
"Kako bi ja iskorištavala TH fanove? Da ih iskorištavam, pa da me mrze? To mi nema nikakvog smisla! Da li ti želiš da te ljudi mrze?"


*xDDD Ne iskorištava nas, ali i ona i Tom rade budalu od nas tako što nam lažu..ehh Al nek se Tom samo zabavlja... =)))


Samo potvrda onoga što je Martin iz CTR-a već rekao!

Photobucket

"Kao što je i on rekao. Singl izlazi u 9. ili kasno u 8. mjesecu, a album u 10.!"

*hmmm...bolje im je da je sigurno...=))


Bill o Michael Jacksonu (bravo.de)

Photobucket

"Super je sve što je postigao tijekom svoje karijere!"


Patrick Nuo about Tokio Hotel

Photobucket

Hitparade.ch: Radite sa Davidom koji jeveć poznata 'zvijezda' glazbene industrije, moramo barem spomenuti njegov odličam uspjeh sa Tokio Hotelom. Što mislite o tom velikom uspjehu i zanimanje medija za te dečke?

Patrick Nuo: Mislim da band pokriva veliko zanimanje koje dobivaju od fanova. naughty Jedan je sklon hip hop-u, dok je drugi šminker (ha?...vjerojatno sam krivo prevela..xD) i cool kao i 'Toten Hosen' (njemački band). Zajedno pokrivaju puno kuteva i potreba svakoga. Sviđa mi se njihova glazba!

*ha... kak mi malo treba da zavolim nekoga..xDDDD
cerek Patrick cerek
hehehehe

Bill

Photobucket


---The End---

- 16:21 - Komentari (11) - Isprintaj - #