Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 26.06.2009.

Michael Jackson R.I.P.

Kao što vjerojatno već svi znate, umro je Michael Jackson... Divim mu se, danas cijeli dan gledam njegove spotove... taj čovjek je stvarno puno napravio za pop glazbu i zato ga i spominjem... zaslužio je!!!

michael jackson Pictures, Images and Photos


Danas nema nikakvih vijesti.... evo samo jedna Billova slika...(photo shop)

pp


Eto... danas mi je crknuo kompjutor... jednostavno se više neda upaliticry I kaj je najgore, vjerojatno mi se je izbrisalo sve kaj je bilo na njemuuu!!! =((( Trenutno sam na starom xD al je jako spor i živcira me, ništa ne mogu normalno napraviti... i izgubila sam linkove od dva bloga na kojima su bile najbolje vijesti...ahh..nemam sreće...xDD Ako neću moć pisat ja, a ak bude nekaj jako jako važno, onda će umjesto mene post napisati Sara... jelda, Sara???? (sry belj)

to je to.... pusa velika svima, nadam se da će se moj kompjutor brzo oporaviti!!!

---The End---

- 21:07 - Komentari (7) - Isprintaj - #