Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 24.06.2009.

Singl SIGUNRNO u rujnu!!

hahahaha.... drago mi je da je sigurno... ali kolko sigurno to njima znači, ja stvarno ne znam....
al mislim - bilo bi i vrijeme! Već godinu dana rade taj album...........

Photobucket

Znači - singl sigurno izlazi u rujnu, a album možda isto u rujnu, a možda i u listopadu!


Tom i Bill u autu

Photobucket


TOM <3
Odkad nam se pojavio u javnosti s novom frizurom (od onog prvog puta kad je izašao sa Šantel), nijednom nisam ništa napisala o tom novom Tomovom imiđu.... Ovak.... preeeezgodan mi jeeee.... stvarno ne znam kaj bi rekla.... savršeen =))) Jako mi se sviđaaa... kao i uvijek... hehe... samo imam osjećaj da je smršavio.... tuzan al dobro, i dalje je savršen...xDD Nego, samo mi je malo čudno to kaj cijelo vrijeme nosi crno... rolleyes ...više nego Bill.... ne znam zakaj, al nadam se da će koji put ipak obuć neku svjetliju majicu! ;D

naughty sexy, sexy naughty

Photobucket

Photobucket


Intervju sa Chantelle!!!!
*kolko ih je dala već??? blablablablapuknucupuknucuburninmadheadbangheadbangmad




Bill i Gustav roflroflrofl
*mora da se je Bill posvađao sa zdravim razumom.... xDDD
ali ni Gustav nije daleko od toga....hh

Photobucket


Nova TH majica!

Photobucket


Bill i Miss Playboy

Photobucket


Još neki Šantelin intervju, ali nema veze s Tomom...
-stavila sam ga da čujete, makar sumnjam da već niste, taj glas.... strašnooo blabla
to je stvarno iritantno.... kao neka mala curica od 5 godina.... baaaa....
Nadam se da će Tomu to dojaditi... ak već i nije... zato možda i hoda onak jako ispred nje na ulici...xDDD




I šećer na kraju - TOM I BILL - ĆELAVI
*al moram priznat da su slatki.... makar izgledaju kao da imaju 10 godina.... hehehe

Photobucket


---The End---

- 21:01 - Komentari (20) - Isprintaj - #