Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

ponedjeljak, 22.06.2009.

Oh... again...




*Evo tu ima ono kaj sam u prošlom postu rekla da se ne vidi.... Tom mi (osim u autu) izgleda nekak nezainteresirano.... hoda ispred nje, ne znam, al fkt da... Pročitala sam da je ovo i dalje samo kao neki dogovor i da ih menađment na to 'sili'.... I TH fanovi su chatali sa Chantelle, a iskreno meni je i to glupo... tak ju samo čine sretnom.... xD Brijem da nju to čini sretnom zato jer si je cura sad zabrijala da je ona poznata... hahaha... oni misle nekaj s tim postić, a to im nije baš neki trik! Drugo a je Tom stariji i već da ima neki duži status rock zvjezde, ali nema! I njegov život još uvijek ne prate neki poznati mediji, nego mi, njegovi fanovi. A ak misle da ćemo mi proslaviti Flipsyde, onda se malo varaju, zato jer milijuni TH fanova ne vole baš Chantelle i samo oni najznatiželjniji će otić u cd shop i kupi novi album Flipsyde-a... a vjerujem da nema puno takvih, tak da osobno mislim da ne bude prevelike koristi od ovoga! Ali Tom, HARD ROCK, F*** SAFE... da ne bi morao na sljedećoj turneji u backstage-u paziti na malog Toma..... xDD
I ima još informacija, kao da Bild zna sve, kuda su njih dvoje išli i sve detalje, i Chantelle je izjavila nešto kao da nisu znali da ih snimaju, a kao par puta su pogledali u kameru... I najzanimljivije, scena u autu je odglumljena.... hmmm... meni se tak ne čini...više.. prije je...xDD


Photobucket

*tu je neki TH fan pitao Chantelle kako su joj se svidjele Njemačka i Švedska i dal se je vidjela s TH-om pošto je bila u Hamburgu i ako je, kakvi su bili? xDD Na to joj je ona odgovorila da su lijepe i Njemačka i Švedska, te da se nije vidjela s TH-om nego samo sa Tomom, te da je Bill Toma cijelo vrijeme zvao, zato jer su obojica jako zauzeti novim albumom!


Službeno na Cherrytree Records chatu

Photobucket


Restoran u kojemu su bili Tom i Chantelle

Photobucket

Photobucket


Chantelle o Tomu




Jay- Z na koncertu Tokio Hotela u Roxy-u (15.2.08.)

Photobucket


Gustav... da ne bi mislili da smo njega zaboravili.. šmrc šmrc

Photobucket


Jučer i prekjučer sam pregledavala stare časopise i izrezivale sve kaj ima veze s Tokio Hotelom i moram priznat da mi je još puuuno ostalo, toga je stvarno dosta bilo... tak da se ne smijem više žalit da u hrvatskim časopisima (OK, Teen i Bravo) ne pišu o TH-u... još kad bi točno pisali.. bilo bi savršeno... Tak sma ja naišla na neki mali članak iz Brava, mislim da je to bilo početkom ove godine... stavili su sliku njih i Jonas Brothersa...xDD i napisali: "Osvojili su MTV-jevu nagradu za Headlinera godine: Tokio Hotel su na pravom putu da postanu popularni poput njihovih uzora - Jonas Brothersa!" looooooooool.... ja sam na to skoro pa pišala od smijehaa... hahahahahaha... od kad su, molim vas, Jonasi UZOR Tokio Hotelu.... hahahaha... da nisu možda Jonasi ti koji supričali da su oni fanovi Tokio Hotela??? I od kad su to Jonasi toliko uno popularniji od TH-a.... ja znam odgovor... OD NIKAD!!! TH je definitivno osvojio puno više nagrada od njih, nemam niš protiv Jonasa, al me smeta kad glupi novinari idu tak nekaj pisat, a nemaju pojma! Sjetimo se samo baš tih nagrada, kad je TH osvojio, a Jonasi nisu... a bili su nominirani... ili MTV EMA... ista priča... Jonasi su bili nominirani ili u dvije ili u tri kategorije.. al nisu ništa osvbojili... e sad... logdično i realno - tko je tu popularniji? xDD Ili onaj članak u Teen-u... Kad su OVE godine na početku napisali da Tokio Hotel dolazi u Ljubljanu i kaj je najbolje od svega, napisali su i da karata još uvijek ima u prodaji... xDD Malo su se zabunili, i nisu se informirali da je taj koncert trebao biti godinu dana prije, ali da je odgođen... hh jaooo...

to je svee..
pusa svimaa

- 19:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #