Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 17.06.2009.

POTVRĐENO - Ono JESU nove pjesme Tokio Hotela!!!

Cherrytree Records je potvrdio da su Dark Side of the Sun i Pain of Love nove pjesme Tokio Hotela!

Photobucket

+ Universal Music je odgovoran za sve obrisane videe s pjesmama na You Tube-u!
+ Ove pjesme su demo verzije i ne zna se dal će biti na albumu, makar sad vjerojatno hoće, ali možda malo drugačije ili u drugoj verziji!
+ Martin iz Cherrytree Records-a je rekao da fanovi ne bi smijeli zaključivati o pjesmama na temelju tako kratke snimke i da bi trebali pričekati izlazak albuma!
+ Oni koji su objavili djeliće ovih pjesama imaju 4 CIJELE PJESME i neke veze s TH menađmentom!

*ovaj, ja više ne mislim sve ono kaj sam napisala u prošlom postu...xDD Sad mi se pjesme jako jako sviđaju, ja se jednostavno moram na sve malo bolje naviknuti... i trebala bi drugi put pisati kad mi se malo emocije slegnu...xDD Ne mislim sad direktno za ovo nego i inače... Ove dvije su mi pjesmee savršenee... stvarno.. stalno ih pjevam, i već sam ih milijun puta preslušala!!! Svaka im čast.. zadovoljili su me..xDD

I evo riječi pjesama:

Pain Of Love
And we go on, and we go on
And on, and on, and on
We do not belong, we do not belong
belong to anyone.
The pain of love will last forever.....

Dark Side Of The Sun
Hello, the end is near
Hello, we're still standing here
The future has just begun,
on the dark side of the sun.


GLUPA KATY PERRY!!!
*OMG... stvarno mi je svaki dan sve jadnija i jadnija.... ma gadi mi se...

Na talijanskom MTV-u je u TRL-u gostovala Katy Perry i na ekranu su joj prikazivali neke poznate osobe, a ona je trebala reć dal ih voli ili ne.. to jest, trebala je pokazati - HOT ili COLD.... kaj mislite kaj je za Tokio Hotel pokazala??? Stvarno je glupa, ne treba ih voljet al ne smije biti tako bezobrazna samo zato što joj je TH nekoliko nagrada pokupio pred nosom! I još poslije kad je pokazala 'cold' je ono s rukama pokazala... maaa.... to možete vidjeti na 03:19
btw, ko ovo skroz na početku govori: ' go, go, tokio hotel'?? ja mislim da isto ona, ili ja to krivo čujem...xDDD
i još se dvoumila za Beyonce... agrrr...




Video o Audiu R8... ;DD




Danas je stvarno dobar dan za dobre vijesti... hehe... =)))
Mene je ovo stvarno usprećilo, neki dan sam rekla da bi mi baš dobro došla neka nova dobra vijest o Tokio Hotelu.. i da, naravno danas sam dobila onaj dvd i cd.. i zbog toga sma još više sretnije.. =)))

pusica veeelika svimaaa
mwa mwa

- 22:51 - Komentari (15) - Isprintaj - #