Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

utorak, 16.06.2009.

Keine Ahnung was es ist....

Zašto ovakam naslov?? Eto zato jer se tak i osjećam... tj., tak sam se osjećala... Nisam znala kaj se događa oko mene, bila sam u bedu i niš mi se nije dalo (ma ni sad mi se neda)... umorna sam od svega....... ali iz te moje 'depresije' me je izvukao, ko drugi nego, Tokio Hotel... hehe... jednostavno sam si pustila By your side... i razmišljala o svakoj riječi koju Bill otpjeva.. isplakala sam se.. i eto.. sa sam bolje... =))) Btw, ne znam zakaj sam se zapravo plakala.. jučer sam to radilo stvarno bez ikakvog razloga skoro pa cijeli dan...
Jučer navečer sam si naručila TH dvd Zimmer 483 live in europe i cd Schrei... imam ja to, ali ne orginal... i sad kad mi dođe, imat ću sve cd-e i dvd-e oginal!!! weee... ;DDD U mjesec dana sma potrošila 500 kuna na TH, a da moji straci nemaju pojma o tome... xD ufff...rolleyes zaliven zaliven
soo....
let's start with the 'news'...


BRAVO WebTV - 15.06.2009.




TOKIO HOTEL FAA MOZAIK NATJECANJE - ZAVRŠENO

Photobucket


VIVA Spezial Sing Along - Monsoon (14.06.2009.)




Bravo nş281 - Tokio Hotel promjene!

Photobucket Photobucket

"Bill Kaulitz je napravio istu frizuru kakvu ima i njegov brat Tom Kaulitz!"

"Gustav sada nosi naočale, a Georg je skinuo 10 kilograma!"


Tomov Audi R8 fino

Photobucket


to je sve od mene za dns =(((
iako se iskreno nadam da bude došla neka pametna vijest, pa
da mogu nekaj o tome napisat... ukaj sumnjam....
pusaaa svima....

- 15:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #