Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 12.06.2009.

VIDEO POST xD

ZDF Reportage 11.6.09.




Ubers Ende Der Welt - mali 'Bill' xD
*mali fakat i izgleda ko mali Bill... omg.. sličnosti li...




Bill stavlja kapu - SEXYcerek




Would you like to be her?
*ovaj video sam već prije stavila, al sad malo pregledavam jubi tubi... pa sam naišla na njega, pa ću ga opet staviti.. hehe stvarno mi je super, i ja bi htijela biti na njezinom mjestu, samo ja onda sigurno ne bi tak mirno sjedila pored Toma...xDDD joj joj stvarnoo....aaaa... i najbolje mi je ono kad voditelj pita čiju bi adresu htijela, il tak nekaj, i ona kaže Tomovu... a Tom onak ko neki frajer: "da pa narvno, nisam ni mislio da bi htijela od nekog drugog.." xDD i dobro mi je ono na kraju još kad joj Tom stavi ruku na koljeno...uuu jbt... ;DD




to je sveee... na žalost nema niš novog... a da je pametno... hehe
kisss

- 21:49 - Komentari (15) - Isprintaj - #