Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

četvrtak, 11.06.2009.

Gotova je školaaaa... =))))

Ajde hvala Bogu... sad imamo 3 mjesca praznika....=))) Ujeee... xDD Ova šk god mi je stvarno jako brzo prošla i drago mi je kaj je... i dns se 'ujutro' bilo lijepo probuditi znajući da nikam ne trebam ić... Prošla sma s 4... prosjek neću niti spominjati... xDDD samo ću reć da sljedeće godine moram više učit... puno više... ;DDD Zato jer sam sad ove godine učila samo zadnjih tjedan ili dva... ne znam uopće kak sam prošla s 4.. ja, da sam na mjestu od profesora, sebi ne bi niti 2 dala...xDDD S učenjem i trudom to jednostavno nisam zaslužila!! Al jbg... neko mi je podario pamet i sposobnost logičnog razmišljanja, pa sam te testove tak i riješavala...xDDD hehe


Kerrang Awards - Glasajte za Tokio Hotel!

Photobucket

Tu nagradu organizira britanski časopis, a Tokio Hotel do sada još nikada nije bio nominiran, ali sada je došlo vrijeme za promjene! Da bi glasali, najprije se trebate registrirati na http://awards.kerrang.com/, kada se tu registrirate, otvorit će vam se stranica s kategorijama za koje možete glasati... a za Tokio Hotel glasajte u ovim kategorijama:

Best Live Band: Tokio Hotel
Best Single : An deiner Seite (Ich bin da) - Tokio Hotel
Best Album : Scream - Tokio Hotel
Best International Band : Tokio Hotel
Best Video: An deiner Seite (Ich bin da) - Tokio Hotel


Tomov i Billov pas

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Poruka njemačkog TH FanCluba

Presuda stalkericama još nije niti donesena, a internetom već kruže nove fotografije nove Tomove i Billove kuće. I Tom i Bill, a naravno i Gustav i Georg pored okio Hotela još uvijek imaju svoj osobni život i trebali bi ih poštivati, te im dati privatnosti. (...) Napravili smo puno akcija protiv stalkinga i zamolili bi vas da obratite pozornost na to da će se dečki moći bolje koncentrirati na album, ako ih ne budu stalkeri uznemiravali, zato jer je sve što mi svi želimo GLAZBA!

*ovo nije konkretan prijevod zato jer ne zanm baš točno prevest, na nekom čudnom jeziku je pisano...xDD Ali uglavnom se radi o tome kaj sam i napisala.. =)) STALKERI, OSTAVITE TH NA MIRU!!!! madpuknucu


Bill, Tom, Gustav i Georg - kako bi izgledali da su žensko?? xD

Photobucket Photobucket

Photobucket Photobucket

*Georg mi izgleda ko onaj mali plavi iz Cinema Bizare...=((


Tom sa malom fanovkom ;D

Photobucket


to je to..
pusaaaa

- 18:35 - Komentari (14) - Isprintaj - #