Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 10.06.2009.

Nova stranica//Intervju - Chantelle....

Stvarno ne znam od kud nekima ovo i ne razumijem baš, al
meni je na facebook-u neka cura poslala ovaj link - http://bemidji.livejournal.com/51642.html

Dada... ek sad vidim... to je iz TH Twittera - link

Tako će izgledati nova Tokio Hotel stranica!!
Kolko vidim, ovo mi je još milijun puta bolje od ovoga trenutno ;D
I da naravno, mislim da nam ovo jako puno govori o novom albumu... =DDD

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Chantelle - INTERVJU (još jedan xD)

Photobucket

Jesi li se već prije upoznala s Tomom ili čula za Tokio Hotel i njega?
Chantelle: Nisam ga otprije poznavala i bilo je to ugodno iznenađenje ;). Ali sam čula za Tokio Hotel i znala sam njihove pjesme. Onu su stvarno jako talentirani dečki!

Kakav je dojam ostavio Tom na tebe u hotelskom baru?
Chantelle: Prilično jak i impresivan. Svidio mi se njegov stil koji je jako unikatan i jedinstven, a posebno njegov impresivan naglasak.

O čemu ste razgovarali?
Chantelle: Razgovarali smo puno o glazbi, ja sam mu rekla za svoj band 'Flipsyde' i za naš novi album koju upravo izlazi ('State of Surival'). On je rekao da je čuo naš singl 'When it was good' i da mu se svidio, što je bilo jako lijepo od njega ;). Onda me je pitao da li znam koju njemačku riječ (Flipsyde su bili na turneju u Njemačkoj sa Sarah Connor), pa sam mu rekla nekoliko tih njemačkih riječi, a on me je ispravio i naučio nekoliko novih. I onda smo još jako dugo razgovarali. On je stvarno tako sladak i totalno zabavan. (*awww.. ja bi gaa xD)

Jeste li izmjenili brojeve telefona, hoćete li se još vidjeti?
Chantelle: ;-)

Tom je tvoj tip? I što je u usporedbi s drugim dečkima na njemu toliko posebno?
Chantelle: Ja zapravo nemama neki fizički tip, sve se zapravo temelji na osobnosti. I iako je Tom jako zgodan, više sam zainteresirana za njegovu osobnost. Znatiželjan je tako da je jako lijepo razgovarati s njim. A što je tako posebno na njemu? - Pa, on je jako talentiran i motiviran. I jako je teško dobiti i zatim održati moju pozornost, ali njemu, ne znam kako, ali uspjeva. I svi znamo da je i Tomovu teško održati, ali....... ;-) Vjerojatno nemam više ništa za reći osim toga da mi je jako drago što smo se upoznali.

*ajooojj.... ja bi htijela da mene uči neke njemačke riječiii....xDDDDDD
Btw, ova Chantelle mi je bila jako simpatična do ovog zadnjeg pitanja... tj. odgovora - I svi znamo da je i Tomovu teško održati, ali....... ;-).... to bi joj u prijevodu značilo - joojj da.. samo ja mogu održati Tomovu pozornost... joj.. daj ubij se...xDDDD šalim se....hehe A dobro.. ak i bude kaj od ovog, Tom, SRETNO... trebat će ti.... loool.... *kidding again*



Flipsyde - When it was good




Flipsyde - 28.3.09. LIVE (Njemačka)




I još.... Znam da ovo nema nikakve veze s Tokio Hotelom... ALI....

Copy: Dnevnik.hr

Obožavatelj samostrijelom gađao španjolsku glumicu

Opsesivni obožavatelj je u pritvoru nakon što je samostrijelom pokušao upucati glumicu Saru Casasnovas koja je napuštala madridsko kazalište u subotu navečer.

Suludi 39-godišnji fan čekao je glumicu da napusti kazalište u Madridu gdje je nastupala u kazališnom djelu 'Night of Iguana'. Koliko je poznato, napadač je želio da mu glumica odgovori na njegova ljubavna pisma.

U trenutku kada je izlazila iz kazališta glumicu je nasilnik uhvatio za vrat i uperio samostrijel prema njoj. Sara se na sreću nekako uspjela izmaknuti. Strijela je promašila glumicu te je pogodila u jaknu šezdeset devetogodišnjeg zaposlenika kazališta.

Napadač imena Arndt M., porijeklom iz Njemačke, nakon toga je oboren na pod od strane Sarinih prijatelja i slučajnih prolaznika te se očekuje kako će se pojaviti na sudu idući utorak.

Po uhićenju je izjavio je kako je jednostavno poludio za glumicom zadnjih godinu dana i to nakon što ju je vidio na njihovom nacionalnom programu.

Nakon što je priveden u policijsku stanicu u napadačevoj vojnoj torbici je pronađen još jedan samostrel i petnaest centimetara duga strijela, mali kanistar benzina, lisice i dvije vrste konopa za vezivanje.

Također, Arntd je prije tri mjeseca je imao bliski kontakt s glumicom koja mu je tom prilikom rekla kako zaista ne želi imati nikakve veze s njim te da je pusti na miru.
Glumica Sara Casanovas je poznata po ulogama u sapunicama poput 'Hospital Centar' i 'El Comisario'.


*nadam se da znate zakaj sam ovo stavila.... ovaj lik je bolestan.... u glavu naravno... a znamo da niti TH stalkeri nisu daleko od toga, dapače... eto, to su vam posljedice tog stalkinga i HVALA BOGU kaj se na vrijeme to sve otkrilo i kaj ju je Tom udario, ak ju uopće je udario... zato jer je moglo ovak završiti nažalost... a možda i još gore...i ne da je moglo... još uvijek može... i zato se nadajmo da budu dobile sve zabranu pristupa i neku zzatvorsku kaznu, zato jer su posljedice vrlo ozbiljne, a katkad i tragične...


to je sveee...
kiss
wave

- 09:25 - Komentari (7) - Isprintaj - #