Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

petak, 29.05.2009.

Ovaj Comet je bio čista suprotnost prošlogodišnjem!!!

Ah da... nažalost... čista suprotnost, makar je

TOKIO HOTEL DOBIO NAGRADU!!!!!

Ali... nije ih bilo....
Eto, ja sam se nadala do zadnjeg trenutka da će doć, ali ništa..
I mogu reć da sam se počela plakati kad je bio prijenos s crvenog tepiha... gledala sam u svaki kut ekrana, samo da vidim negdje Tokio Hotel, plakala sam cijelu dodjelu nagrada i još uvijek plačem... Zakaj ih nije bilo??? Nek mi daju samo jedan jedini, ali dobar razlog???
To kaj dva dana ne bi bili su studiju ne bi im ništa upropastilo!!! Ne znam... ali meni je ovaj Comet bio čisto sranje! Oprostite na izrazu... Bilo mi je jako drago kaj su dobili, makar sam govorila da ne bi htijela da dobe ak ne dođu, iako sam istovremeno glasala za njih. Ali eto, dobili su, bila sam presretna, ali sam se onda kad sam vidjela samo Billa na videu, i to na istom mjestu s kojeg se obraćao i za TRL.... u isto vrijeme... samo s Cometom u ruci... onda sam se još više rasplakala... Kad su ih proglasili, mislila sam da će doć od nekud... iza pozornice... od bilo kud... ali njih nije bilo... i ono mjesto na kojem su bili prošle godine, di su svi sjedili, to je bilo prazno.. i ujedno i razlog više da se nadam, zato jer sam mislila da se to mjesto čuva za njih, da će ipak doć... ali not...Ne razumijem ih... kaj nije to NJIHOVA dodjela??? To im je bila prva nagrada...Tokio Hotel je, možemo reći, simbol Cometa... ali ih nije bilo... Dal ih je slava baš tolko promijenila??? Dal to uopće ima veze s tim??? Zakaj već 2 godine nisu nastupili ili gostovali u nijednoj njemačkoj emisiji???
Zakaj su u 2008. obilazili samo američki MTV i američke radio postaje??? Znam da im je uspjeh u Americi važan i meni je jako drago kad ih vidim na tim svim jako poznatim show-ovima, zato jer mi je drago zbog njih i njihovom uspjeha, ali Njemačkaaa!!!! Ja se iskreno nadam da će sljedeću godinu, zapravo još i ovu, posvetiti više Njemačkoj i ostatku Europe, a onda nek idu u SAD, Japan i Austarliju... ;DDD
Btw, to naravno opet nije sve...
Kaj je bilo sa Super Cometom???????? Zakaj su to maknuli????? Zakaj toga nije bilo????
Ahh... pa mislim očito je.... od kad postoji taj Comet (2005.), nitko ga osim Tokio Hotela nije osvojio, pa su ga naravno zato i ukinuli.... zašto bezveze trošit Comet na Tokio Hotel?? xDD
E da.. i onaj Comet, ona kategorija zapravo, 'star der stars'... pa mislim hellooo... da su Njemci imalo normalni xD, to jest da nisu ljubomorni i da nisu zavidni i da žele priznat kaj je... Svaki od njih bi reko Tokio Hotel.... koji bi stavrno to i zaslužio, pa koji jebeni Njemac osim njih je poznat u Americi onak full??... xDD pa nijedan.. u tome i je stvar... Taj Comet je dobio neki Peter Fox... koji ima, kolko ja znam, ovaj neki jedan hit... pojma nemam... ahh
Ali dobro... ja uvijek u svemu nađem i pokušavam naći krivce... XDD
Al jbg, tak je... ne možete reć da nemam dobre argumente... jelda??? hehe
I na kraju... kad su proglašavali onaj najbolji video, prikazali su TH fanove... Onak na 3-4 sekunde, kratko, ali se je vidjelo... cura koja je imala na ruci isti tattoo kakav i Bill ima je plakala, a jedan dečko, isto TH fan, nekak mi je poznat....boo, ju je tiješio, to sam uspjela vidjet....
A ok... dosta sad o tomee... XDDD

ONLINER STAR



Bill: "Hey, ovdje Bill iz Tokio Hotela. Želim zahvaliti za ovaj super comet "Best Onlinestar".Hvala vam jako, jako puno, stvarno ste opet uspjeli. Pokazali ste opet da ste najbolji fanovi koje bi mogli poželjeti. I uspjeli ste, toliko ste glasali. Hvala vam jako, jako puno za ovu nagradu. Možemo ju opet držati u rukama. I ehm da, Internet je najbolji način da komuniciramo sa vama. Za to vam puno hvala. I ehm da nažalost nemožemo biti sa vama večeras, mi smo u studiu trenutno i snimamo novi album. I ehm ne mogu vam otkriti previše, samo ću reći da će definitivno biti jako dobar. I veselimo se sljedećoj dodjeli i da nastupimo na pozornici sa našim novim albumom i pokažemo svima. Da počnemo opet nastupati, hvala vam jako puno na ovoj nagradi i nadam se da se vidimo jako jako brzo. Hvala vam."

Copy: News Blog


Comet - Oli - Tokio Hotel - Fanovi - turbo vrištanje.... xDDDD




Ashley Tisdale na crvenom tepihu - spominje Tokio Hotel!!!!
*02:30



*lalalalalala.. ovo je odlično...
Gulcan ju pita dal zna kojeg njemačkog glazbenika...
I ona kaže da da, da zna Tokio Hotel...
i Onda ju Gulcan pita zar samo njih...xDD
A ona odgovori daaa... hehe =)))
I onda Gulcan kaže da su oni i najvažniji.... <3<3
beljbeljbeljbeljbeljbelj
Btw, eto još jedan dokaaz za ono kaj sam pričala za 'star der stars'
hahaha... =))))))))))


Od neki dan...
Queensberry o Tokio Hotelu!

*vjerojatno su govorili za svaku Comet kategoriju... iznosile su svoje mišljenje o tome
kaj misle tko će pobijediti... za 'online star' su rekle Tokio Hotel... i eto... stvarno su dobili....
ko bi rekao.... xDDDDD




TH fanovi na Cometu

Photobucket

"Comet bez Tokio Hotela je isto kao i sex bez orgazma!"


Saki je bio na Cometu
al ko njega j***...xD.. kad nije bilo NJIIH... =(((

Photobucket


To je to vezano uz Comet, o drugome više sutra, a ak ne sutra, onda tek u ponedjeljak.... =((((
Ugl, u sljedećem postu ću vam napisat sve o H&M majicama i o kampanji, zato
jer ima puno novih videa... i intervju dugačak... i jaaako zanimljiv...xDD
Ak se ne možete strpiti do sutra, otiđite na news blog, link imate sa strane u box-u... =)))
I tako... ima još nekih sitnica, ja bi to stvarno sad napisala, ali sam preumorna, ne znam kud bi sa sobom...
Ocjenee mojee... aaa... lol... a barem sam se malo popravila...
Iz matematike HVALA BOGU ne idem na popravni!! iz testa sam dobila čak 3...xDD
A to je kod nas jako teško dobiti.. tak da ne znam kaj je meni bilo...xDD
Nisma mogla vjerovat, čak sam se počela plakat od sreće... hhh...
Sad me još samo biologija brine... šmrcc... Pretprošli tjedan mi je profesorica rekla da mogu odgovarati za 3,
a prošli da trebam za 2 odgovarat... zbog jedne jedine jedinice... OMG... i tak sad ja imam noćne more... xDD
Jučer sam sanjala biologiju... i onda sam se probudila u 6 ujutro, uzela bilježnicu i počela učit biologiju, makar ju
imam tek za tjedan dana... loool Ah... al naučit ću ja to... nisam ja glupa... samo mi se neda... ;DDD

to je to..
kiss
mwaaaaa

- 22:51 - Komentari (25) - Isprintaj - #