Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

nedjelja, 10.05.2009.

ooo..aaaaaaaaa

Kolko togaaa.... xD

Tom i Bill na Beyonce party-u u Nobel Clubu u Berlinu!!!!!!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


*nakon toga kaj sam bila na koncertu od Beyonce, nisam mislila da će TH i Beyonce bit ovak blisko 'povezani'!
Ovo je bio after party poslije koncerta, 8.5.!
A ak su bili na after party-u, a onda to znači da su bili i na koncertu od Beyonce....aaaaaaaaaa...
A i ja sam bila na koncertu od Beyonce... to znači da smo vidjeli istoooo...
OMG... gledali su u isto u kaj smo Sara, Zrinka, Tea, Adelina, Nikolina, Paola i ja gledaleeee.... daaaaaaaaaaaaa
Ali mi smo prije njiiih.. lalalalalalallalal.... hahahaha
OMG....ovo je predoorooo...
makar ne znam di saam...haha
voooliim ihh.... ja sam stvarno malo skrenula... haha... luda sam...=)))
;D


Dalje....

Tom ispred studija - 06.05.09.
Znam da su ovo stalkerske slike vjerojatno....
Ali morate ovo vidjeti!!! Ako sam ja vidjela, nepravedno je da vi, koji možda još niste, ne vidite!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Cherry Tree Records - NEWS
*ništa što nismo već znali...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

*samo su potvrdili to da album izlazi u rujnu!!!


to je to..
pusaaaaa

- 09:55 - Komentari (36) - Isprintaj - #