Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

srijeda, 06.05.2009.

Kratko...

Nemam vremena... aaa... trebaam učittiii =((((((
Pa evo na brzinu... =))

BRAVO DE 20/09

Sada djevojačka banda progovara!

Tko su djevojke koje je Tokio Hotel prijavio za stalking? Bravo ih je posjetio.

Debele sunčane naočale skrivaju Perrine (21), Angelina (25), Noemi (20) i Aurore (21). BRAVO je upoznao 4 francuskinje koje su dospile na naslovnice kao "Les Afghans On Tour" Davajući nam istrukcije kao dobrodošlicu. : "Mi si nikada nismo same nadjenule to ime," Noemi nas je ispravila. "Drugi fanovi su nam dali to ime, i onda smo ga mi koristili." U cijeloj Njemačkoj djevojačka banda je poznata po incidentu u Hamburgu. Na benzinskoj postaji Tom Kaulitz iz Tokio Hotela ošamario je Perrine. U obrani - kako je izjavio kasnije. Djevojke iz Francuske uhodile su TH, njihove obitelji i prijatelje godinu dana , čak su ih i napale.

Koja je istina iza ovih optužbi? "Mi nismo stalkeri," kaže Noemi, i dodaje: "Tom laže, jer želi spasiti svoju guzicu i svoju karijeru." Ali da li su optužbe protiv djevojačke bande stvarno samo isprika za Tomovo ponašanje ? Da li one stvarno nikada nisu napadale TH?

"Nekoliko puta smo bile u svom autu ispred TH kuće . Ali mi smo bili samo normalni fanovi i htjele smo vidjeti svoje idole.To je bila umjetnost avanture za nas - ali nikada im nismo smetale. Također, nikada nismo napale Billovu i Tomovu mamu, to ona tvrdi. "

Suprotono ovome, je izjava banda- i prijave protiv Francuskinja. One su izbile telefon iz ruke ruke Billove i Tomove majke i udarile ju.

I...djevojke baš ne uljevaju povjernje.

Internetom kruže fotografije na kojima su one skrivene i maskirane. Na svojoj myspace stranici, koja je blokirana u međuvremenu ,one prijete da će pretvoriti živote drugih ljudi u pakao.One opisuju svoje raspoloženje kao "đavolsko".

Normalni ili napadni stalker fanovi - što je istina?

" Te fotografije...to nismo mi." opravdava Aurore. "Mi nikada nismo nosile maske. A ono sa maramama je bilo samo za zabavu. nekoliko tjedana Tokio Hotel su snimali fanove. Mislile smo da je to čudno i nismo htjele da nas se prepoznaje na tim videima. "

A što je sa prijetećim pismima koje su one poslale bandu? "To je bio veliki nesporazum." Ali u pismu one prijete sa noćnom morom?! Njihovo objašnjenje: "Mi smo vidjele na Internetu i u nekoliko Th-foruma da veliki broj fanova planira doći u Hamburg i saljetati (opkoliti) band . Noćna mora! Samo smo htjele da Bill i Tom budu oprezni "

Jako slab pokušaj objašnjenja. - nakon što su djevojke očito prijetile u pismu ." Mi smo nezadovoljne. Nestrpljive smo. RAZUMIJETE NAS? "

Na neki način The" Afghans On Tour " bježe u isprikama nanovo i nanovo. One se nisu doselile u Hamburg zbog Tokio Hotela, nego zbog posla i htjele su poboljšati svoj Njemački. One nemaju nikakvih dokaza za ovo. One ne žele reći gdje rade i čak je i trač da žive pored Billa i Toma neistinita, prema Perrine. "Mi sve imamo svoje stanove na sjeveru Hamburga, dečki žive na jugu grada."

Činjenica : Djevojke nisu svjesne nikakve krivnje i pretvaraju se da su normalni fanovi. One vide sebe kao žrtve a ne kao počinitelje "Nismo napravile niša loše."
Barem ima jako dobrih vijesti za Tokio Hotel: " Nikada više ne želimo vidjeti band. "kaže Perrine." Nismo više fanovi Tokio Hotela. Gotovo je! "

Bill, Tom, Georg i Gustav će možda sada spavati malo bolje...bez straha da će biti maltretirani opet!


prijevod: News Blog


*ovo mogu biti samo ozbiljni psihički poremećaji...
ja ne mogu vjerovati da netko može biti baš tooolikoo GLUP!!
nešto prestrašno...
I one su jedine te koje sa tim svojim jadnim lažima žele izvuć svoje dupe iz svega!
Misle da su se sad s tim proslavile, cijelo vrijeme se povlače
po novinama i tv-u.... a ne razume da su samo predmet izrugivanja i gađenja!
Sigurna sam da niti jedan najveći antifan ne bi mogao reć niš pozitivno o njima kad bi ugledao onu
faking DEBELU Naomie... il kak se već zove... ona zapravo nije debela.. ona je ENORMNO DEBELAAAA!!!!
jadna... žalim ju... iskompleksirana glupača... ko i ona Perrine...
i ona zblajhana glupača.... i ona zadnja.. s ržnim zubima.... puuujjj...yuk....

U videu iz pretprošlog posta možete vidjet njezine zube..xD (na 4:00)
Ja sam se doslovno valjala po podu 5 minuta od smijeha
kad sam to vidjela...=))

Take a look....
(ne vidi se baš najbolje zato jer sam to slikala s mobom....lol)

Photobucket
Photobucket


20 najglamuroznijih dečkiju!

Photobucket

Bill Kaulitz: Please. As IF we would leave Bill Kaulitz off a list of glam guys. The trademark hair and makeup alone are award-worthy, as is the fact that his life is one big series of angular, intense, and amazing poses. Also, Bill deserved his own giant tongue just for the makeup he wore to the MTV Tr3s Los 2008 Premios Awards.


H&M Photoshoot - High Quality



***Georg....OMG... preezgodaan mi je....
Naravno i svi ostali su... ali Georg je doživio veeeliki napredak... hehe
=))

to je sveee.....
MOLIM VAS GLASAJTE ZA COMET!!!

mwaaaaa

- 20:59 - Komentari (9) - Isprintaj - #