Photobucket

ANTI ANTIFAN TOKIO HOTEL

subota, 18.04.2009.

AAAAAAAAAAAAAAAAA....xD

Ja sam trenutno najsretnija osoba na cijelom svijetu...
Najljepša Hvala BOGU!!!

Zamaskirane djevojke love Tokio Hotel

Photobucket

Fanovi se pitaju zašto je on izgubio kontrolu nad sobom. Postoji li sada moguće objašnjenje za takvo ponašanje?
Tokio Hotel gitarist Tom Kaulitz (19) i njegov ispad na jednoj benzinskoj u Hamburgu. Glazbenik je jednu mladu djevojku (21) udario u lice, nakon što je ona ugasila cigaretu na njegovom automobilu. Nato ga je ona prijavila.
BILD je sada saznao: Ta žena je dio stalkerske grupe iz Fancuske. Zovu se „Les afghanes on tour“ (Afghanen na turneji). Banda se sastoji od 4 djevojke, koje bend već pola godine neprestano slijede. Te mlade djevojke su najčešče zamaskirane. Stalkerice su navodno opsjele i stan članova benda. Navodno su bacali jaja na njihova auta, pisali prijeteće pisma i uznemiravali članove njihove obitelji. U jednom pismu Tokio Hotelu djevojke tvrde da su više od normalnih fanova i prijete da će bendu idući tjedan prirediti noćnu moru. Dalje pišu: „Oprez, oprez… mi smo nezadovoljne. Postajemo nestrpljive, RAZUMIJETE LI NAS???“
Navodno su prošli tjedan napali i prijetili Tomovoj i Billovoj majci. Stalkerice su prijavljene policiji. Tokio-Hotel menedžer i producent David Jost je BILDU potvrdio te događaje. On kaže: „ Jedna od tih zamaskiranih stalkerica je 8. travnja napala člana obitelji od Toma i Billa. Odmah idući dan smo prijavili tu djevojku, a bit će i još prijava.“

prijevod: Zrinka

*i etoo... tako je sretno završila i ova priča.. mislim.. kako za koga...
za one glupače, jadne, bolesne u glavu, nijee... i tak im i treba!
I drago mi je kaj sam cijelo vrijeme vjerovala u Toma...=)))
Jojj... ali meni je to stvarno prebolesno... pa to trebaš biti degen i psihopat neki
da tak nekaj ideš radit... maaa... zapravo me je sad baš briga za njih...
Nek trunu u zatvoru...hh... =)))


Bild - novine - 18.04.2009.

PhotobucketPhotobucketPhotobucket


Slikee... ee.. ako ovo nije bolesno.. onda sam ja bolesna..
*za vašu informaciju, ja nisam bolesna! xD hihi

Photobucket
Photobucket
Photobucket


Od jučer...

Perec opet s**e po Tomu....xD

Photobucket

Na svojoj onoj jadnoj stranici je usporedio Toma s Chris Brownom... ma ništa pametno,
ko i uvijek, nije napisao...
Nije vrijedno spomena...

Baš me zanima dal će sad kaj napisat...xD
Moš si mislit...lol... UGLY, FAT ASS HOLE!!!!


'Against stalkerazzi'

Pridružite se OVOJ grupi
i možete postisati i OVU peticiju protiv tih mentalno bolesnih 'fanova'...
(ee da.. i ne trebate ništa donirati...xD, samo upišite ono prvo kaj je potrebno i prihvatit će vaš glas!) yessretanyessretanbeljzubobeljzubo

I da.. ovako... ja više NEĆU, NIKAD, objavit neku sliku ispred studija..
Tomovu frizuru ćemo skupa gledati na naslovnici albuma, prije NE! Ako
se naravno prije neće pojavit negdje službenije u javnosti...

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Dajmo podršku Tomu!!! copy: News Blog

Djevojke sa "Schrei im Zimmer 483" žele poslati video potore Tomu, u Universal

Napišite na papir poruku potpore Tomu i TH ( na eng ili njemačkom ) , recite mu da ga volite i da ste TH fan bez obzira na događaj

Fotografirajte se sa tim pairom ili barem fotografirajte pair ako se sramite i pošaljite na sljedeči mail do 8.05.2009

jumbies_fanaction@hotmail.com

=)))


Rezultati Fan Party nagradne igre!

Photobucket


*und so...
album ćemo ipak nažalost trebat čekat do 9. mjeseca...
Al se zato svi nadajmo da će singl uskoro objaviti!
S njime i turneju.... =))
Meni je sad glavno i najvažnije da je ova dvodnevna noćna mora završila!!
ALELUJAAA... =))))))))))9

pusa svima...

- 14:53 - Komentari (15) - Isprintaj - #